Toki Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Nån som har den där 4minuters långa oxie filmen? Den som postade den i "Dagens lol" har verkat editerat bort den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 18 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Ingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Antagligen inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Har den men behöver en bra uploading-sida. Edit: Annars kan jag skicka den via MSN. Redigerad 18 maj, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 18 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Har den men behöver en bra uploading-sida. Edit: Annars kan jag skicka den via MSN. Rapidshare?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Nån som har den där 4minuters långa oxie filmen? Den som postade den i "Dagens lol" har verkat editerat bort den! Menar du den som några äldre får damp på några ungdomar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 18 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Menar du den som några äldre får damp på några ungdomar. Japp! Men nu e det lugnt...fixade den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Så du vet så slåss de i kirseberg ,inte i oxie.Känner igen de rosa husen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 18 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Så du vet så slåss de i kirseberg ,inte i oxie.Känner igen de rosa husen. Kanske har de byggt likadan hus i oxie också? Jag vet inte! Men rolig som fan e filmen iallafall!! Nån som håller me!? Redigerad 18 maj, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Haha ! FAJANSVÄGEN IN DA OXIE FOO LAJFFF =) (jag bor ju lixom typ där.... ) EDIT: @Tommy killer det ÄR i Oxie.. Fajansvägen... 20 hus från mitt (A) Har själv träffat två av dem som är "Huvudpersoner" Redigerad 19 maj, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Jag har laddat upp den men inte så bra kvalite. Länken nedanför är den. Och det var jag som postade den i dagenslol (hehe) Klicka här Edit: Tommykiller i kirseberg!? Jag bor fan där det är inte där. Redigerad 19 maj, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tdy Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Haha ngn annan förutom Perlan och jag bor i ghettot O- town Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tdy Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Såg precis på filmen Malmö > Oxie > Ciggenarnas område > Fajansvägen 190 > Parkeringen haha vilken weirdo filmen sånna mesar! haha Om jag får gissa var det typ "94" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 19 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Den knäcker allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Så du vet så slåss de i kirseberg ,inte i oxie.Känner igen de rosa husen. Haha ! Nevisborg i staffanstorp har också sånna hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Såg precis på filmen Malmö > Oxie > Ciggenarnas område > Fajansvägen 190 > Parkeringen haha vilken weirdo filmen sånna mesar! haha Om jag får gissa var det typ "94" ? Haha... Men du.. Du vet vid Jonnes Parkeringsplatts.... Typ där Sigaretterna bor ju 5 hus iffffrån Tänkt.. 5 Hela FACKING HUS IFRÅN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts