Perlan Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 It´s Smells like Shiiiiiit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Nej, men man ska äta och dricka vad man vill, och strunta i vad alla andra äter och dricker. Det var det jag ville säga. Man ska inte låta nån annan bestämma över en vad man ska göra. Möjligtvis en lärare. Sålänge det håller inom sig rimliga gränser. Och av Ferizi's text fick jag för mig att han dricker kaffe bara för att alla andra gör det. Aa'rå, det har du rätt i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Jag bryr mig ALDRIG om vad nån annan gör, jag gör som jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Vote: Nej, usch fy faan för kaffe, Kaffe is teh shit. Det är så bäskt, latte går ann. Mycke socker då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Ha typ 1½-2 matskedar för starkt kaffe, om det blir för mycket så häll ut lite å spä med mjölk Schysst,ska göra en kopp nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Japp, jag dricker 1 kopp kaffe på morgonen, sen tar jag med mig 1/2 l kaffe till skolan och dricker det där, sen tar jag två koppar på kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Försöker då och då, men gillar inte smaken. The pain, the pain! Vote: Ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts