kebabkurt Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Brukar ha i en skvätt mjölk, bara som säkerhet så man inte bränner sig Sant,Donken kaffe dör man typ av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Ja, jag dricker kaffe! Cappuchino är underbart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 I LOOOOVE IT.. dricker Néscafe eller gevalia.. snabbkaffe går lätt å fort med vattenkockare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 I LOOOOVE IT.. dricker Néscafe eller gevalia.. snabbkaffe går lätt å fort med vattenkockare Men jag gör alltid fel. trots att jag druckit det i flera år får jag aldrig till snabbkaffet. hur mycke néscafe ska man ta för typ lite halv-starkt kaffe? Blir alltid så jävla mesit när jag gör och då får jag damp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Ne usch fy.. Tycker förresten att kaffe? altenativet var något onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Ne usch fy.. Tycker förresten att kaffe? altenativet var något onödigt Två har ju svarat "Kaffe?"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Har gjort. Gör det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Dricker = JUST NU så.. nej, ja DRICKER inte kaffe.. sitter o dricker ramlösa nu.. men nån gång ibland kan ja ta kaffe.. men ja DRICKER inte NU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Nej jag dricker inte kaffe. Det är beskt. http://kaffe.istheshit.net/ Redigerad 18 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Vote: Nej, usch fy faan för kaffe, Kaffe is teh shit. Bu för kaffe, bra för cola!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 18 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Ne usch fy.. Tycker förresten att kaffe? altenativet var något onödigt Man vet ju aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Ja, jag dricker kaffe! Cappuchino är underbart... Yay, okka har fört min talan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 \/ote: yes Kaffe är gott, men te är godare, men oboy är godast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Urgh! Det ska vara apelsin juice GRYMT GOTT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Jag drack kaffe... Tog en kopp med fröken när jag kom till dagiset... Då tror jag att jag tog lite mjölk i. Men nu dricker jag inte kaffe så nej... Gissa vad jag röstade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Nope. jag dricker då inte kaffe. men däremot te. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Grym mentalitet. "Jag är inte beroende av kokain, så jag borde no börja snart." ungefär. Onödigt att skapa ett beroende som inte finns.. Jo det är sant men det är lite pinsamt.. alla på jobbet och i skolan dricker kaffe och så sitter man själv där med en läsk eller något... Plus att det ska hjälpa med kaffe när man är trött vilket jag är ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Jo det är sant men det är lite pinsamt.. alla på jobbet och i skolan dricker kaffe och så sitter man själv där med en läsk eller något... Plus att det ska hjälpa med kaffe när man är trött vilket jag är ofta Det finns inget som är pinsamt. Orka vara som alla andra? Samma sak som att tänka: "Aha alla sparkar och slår på den där killen, då gör jag också det! Fan va smart jag är!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts