Joey Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Ja, dricker ni kaffe? Man kan nog klassa mig som grovt beroende iaf, 2 koppar innan skolan och sen blir det kaffe på dan i skolan (ibland) och 2-3 koppar på kvällen. Så gott Nå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Ja,jag dricker kaffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Jodå, dricker kaffe. VQte: Ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Nej, det smakar skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Nej, det smakar skit. W0RD ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Nej, det smakar skit. *URRRRK* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Knull vote: jag dricker inte men ska nog försöka börja snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Japp...sen jag var 3 år runt 4-5 koppar per dag ( Beroende ) Redigerad 18 maj, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Null vote: Dricker inte kaffe, men ända sedan jag var nere i Malmö hos Anders och Månsförknippar jag på nåt märkligt sätt kaffe-lukt med Anders, så, man måste älska den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Fuck no! Kaffe is for suckaz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Självklart dricker man kaffe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Nej, usch. Saft är gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 men ska nog försöka börja snart... Grym mentalitet. "Jag är inte beroende av kokain, så jag borde no börja snart." ungefär. Onödigt att skapa ett beroende som inte finns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Hur brukar folket dricka sitt kaffe då? Svart? Med mjölk? Med socker? Ja hur dricker ni. Själv dricker jag det svart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Gärna m.mjölk...men svart e också jäkla gott...gillar expresso starkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Vote:Nej, usch fy faan för kaffe, Kaffe is teh shit. Kaffe usch usch usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kow Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Med 3-4 sockerbitar i, ja Dricker för övrigt bara då jag måste plugga inför prov eller då jag måste hålla mig vaken. Men det är inget jag tycker om eller längtar efter. Redigerad 18 maj, 2005 av Kow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Det händer, mest en social grej men ibland är det riktigt gott. Isf men mycket mjölk men inget socker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 18 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Brukar ha i en skvätt mjölk, bara som säkerhet så man inte bränner sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts