Elander Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 KANSKE SPOILER! Nu när jag har klarat Jack(sistabossen)så får man välja mellan att döda hon och få massa kraft eller så eller att hutta ner det i den där saken,men iallafall så har jag prövat båda två sakerna och då så kommer man ju ut i huvudmenyn. Frågan är: Hur gör man för att kunna fortsätta därifrån,för det ska väl gå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Tror att du ska vänta på att credits tar slut för att sedan trycka på någon knapp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 18 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Tror att du ska vänta på att credits tar slut för att sedan trycka på någon knapp... Okej men har du varvat det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Nej men min homeboy har det o hn sa att man skulle vänta han gjorde samma misstag som dsej o tröck förbi creds... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 18 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Testar det nu Tack för svaret Dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jo, man väntar bort credits, men släng i det jävla svärdet, spelet suger när man har det 550 attack asså, man tar allt på 1 slag, inge kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts