pKz Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Haha Jo jag vet, men hon är ju helt mobbad också. Halva skolan gick på henne med snöbollar i vintras.. Folk hänger kondomer och skit på hennes dörrhandtag och så, nästan lite synd om henne. Haha Najs jobbat, IG- i slutbetyg då. Bra jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Jo fan, det brukar vara så Oftast så är det nån av eleverna som fixar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Najs jobbat, IG- i slutbetyg då. Bra jobbat. Men jag har inte gjort det, jag käftar bara lite på lektionerna. Jag har MVG i spanska vettu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 ...och fy fan så skabbig hon är... en lektion satt hon och klippte naglarna med en såndär orange skolsax Det måste ha varit en upplevelse utan dess like... on-topic: Jag kan inte annat än hålla med om att lärare är usla med tekniska saker. Det känns som att de lever typ 10 år bak i tiden när de föredrar bandspelare istället för cd-spelare, bara för att slippa göra bort sig. Faktum är att mina mor- och farföräldrar är mycket bättre på tekniska saker. Kan vi komma fram till något konkret svar på topicens titel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts