Stevex Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Det börjar oftast med att läraren kommer inrullandes med tvn , ställer den på lämplig plats kopplar in den och trycker på power knappen... läraren blir tyst efter ett tag hon vad är det för röd prick som lyser här och varför startar inte tvn. Hon trycker på power knappen ett antal gånger utan framgång ( nu skrattar alla elverna ) . Hon tittar bakom tv och ser om kontakten lossnat, den sitter i. Nu är hon desperat och frågar en elev om hjälp , eleven går fram och trycker på en kanal tvn startar och läraren vart helt förvånad att den startade och sade hur gjorde du. Eleven svarade inte. Veckan efter detta sa läraren att eleven fick gå fram direkt och slå på tvn. Varför är lärare så usla på elektroniska prylar, har dom ens en tv hemma eller?. Är era lärare lika dumma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Det är väll nån konstig sjukdom alla lärare har eller nått.. heheheh ' Men men alla lärare jag har haft har också varit sådär dumma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Ja, samma här. Särskilt min spanska-lärare, känd som Skatan och även Skatboet pga sin milt sagt speciella frisyr, är sämst på sånt. Hon klarar fan inte ens en bandspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Jo, så är det... stör mig också när en lärare inte låter en elev hjälpa till för att han/hon måste göra det själv... och det tar halva lektionen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Hur kan det störa dig när du slipper arbeta? Pluggis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 http://www.fragbite.com/?threadID=126367 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 18 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 http://www.fragbite.com/?threadID=126367 Vad försöker du säga med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Vad försöker du säga med det? Tio spänn på att han försöker säga att du stulit texten från Fragbite. Bränns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Är det inte fel ingång på TV:n så är det kabeln, är det inte kabeln så är det fjärrkontrollen, är det inte fjärrkontrollen så är det videon eller antennen... De flesta lärare kan i alla fall hantera en overhead . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 18 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 På ett eller annat sätt, det var jag som skrev den där också (heter HDD på fragbite) men ja kopierade den hit ... ääägd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Samma med våra lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 ... De flesta lärare kan i alla fall hantera en overhead . Ehrm... nä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Nödvändigaste tråden ever. Ja, många har problem med sånt. De kanske har dåligt självförtroende och blir nervösa när den inte går igång på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Ja, så är det väl med alla lärare. Fast dom blir inte utskrattade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Det där var skrämmande likt alla mina Kvinnliga lärare, Jag säger inte att tjejer inte är tekninska men det är faktiskt bara de kvinliga lärarna som inte kan sätta på TV:n Så var det på grundskolan och nu på Gymnasiet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Så är det typ på min skola också, dock är det en lärare som på något sätt lyckas, Torbjörn, inte speciellt ung, säkert 50, 52 år gammal, hehe han slår (Då menar jag alltså SLÅR.) på tv'n när den inte startar och konstigt nog startar den då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Haha stämmer bra ! Idag på engelskan visste inte äns läraren hur man fixade till Overhead apparaten hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Har alltid varit så att lärarna aldrig lyckas få igång tv:n med en gång, kommer nog förbli så också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Mina lärare brukar klara det där rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Alla lärare är nog såna.Säkert så har alla tv hemma men när ca 30 elever glor på en så blir man lite stressad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts