Xemtoth Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) När jag lägger till vissa teman så finns dem i listan när man väljer tema, men endel gör inte det, vad är felet? eller är det skinnet det är fel på? Skinnet jag använder heter BlueUnderGlow men finns inte med i listan, får trycka på msstyle filen för att få temat bild: edit: fixat sig, mod,lås denna Redigerad 18 maj, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Hur får man dem där Themen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Hur får man dem där Themen? Kolla topicen jag frågade om för att fixa teman... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27986 hjälper dig säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts