Zack Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Men va fan jag VET att min pinne är äkta Jag har bevis Jaså? Får man se? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Men är ni kärringar hela bunten? Det ska vara stockar, grova stockar. Inga jävla minipinnar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Jag har och kommer alltid ha pinnen. dom pinnarna ni har ger er otur och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Jag har och kommer alltid ha pinnen. dom pinnarna ni har ger er otur och sånt. Haha, dröm vidare. Min pinne är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Haha, dröm vidare. Min pinne är bäst. Min pinne har 500+ i attack och gör 500- på din dumma ful-pinne! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Min pinne har 500+ i attack och gör 500- på din dumma ful-pinne! Min pinne har ben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Tycker synd om er som har pinnar/stockar. Jag har nämligen en penis! Och den bästa av dom, ffs! Redigerad 18 maj, 2005 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Tycker synd om er som har pinnar/stockar. Jag har nämligen en penis! Springer du runt med en penis? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Spamma lite hit och någolunda dit...jag har pinnen och angående frågan så tror jag att jag vet svaret. Man säger "du har pinnen" eller "jag har pinnen" beroende på någon hemlig rörelse man gör då man säger den ena eller andra meningen. Det går ut på att få den andra att lista ut sin rörelse. Svårt att förklara. Redigerad 18 maj, 2005 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 .vi hade vandrande pinnar när jag var liten.. men dom stendog när vi skaffade en micro.. dom stod precis bakom micron.. kan det ha varit strålning tro? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Min pinne har 500+ i attack och gör 500- på din dumma ful-pinne! Min pinne utplånar din pinne ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Min penis är fortfarande bäst, jag har ensamrätt på penisar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Gå och dö. *Död* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts