RavenE Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Hejsan! Jag orkar inte åka runt i hela SA för att hitta allt detta, så kanske ngn kan hjälpa mig med vilka affärer, barberare som jag ska åka till för att se ut som en hippie Stuff: Kläder Frisyr Vapen Vad ska jag ha på mig? Edit: Kan man få tag på en sådan bil som The Truth har? Jag vet att det finns en sådan (men utan blommor och sånt) på toppen av M:t Chilliad Redigerad 18 maj, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Butiker: Gangsta-stil: SubUrban Snobb: DidierSachs Sport/halvhippie: ProLaps har glömt de andra namnen Skaffa Elvis-frissa i en frisersalong i närheten av det första Tuningstället det där man fixar lowriders och amerikanare *EDIT* Vapen: Dildo Ljuddämpad pistol Tec-9 AK-47 Bilar: Voodoo Hustler Hotknife jeepar är också coola Redigerad 18 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts