Kaboom Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Du vet säkert vad jag menar.. Jodå, men allting måste vara perfekt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Och PS3 har bättre prestanda, även om alla xb-fans vägrar erkänna det På vissa delar äger ju ps3 prestanda mässigt men xbox kommer ha mycket fler funktioner. SÅ däför tycker inte jag att lite bättre grafik och minimaliskt snyggare rörelser spelar så stor roll. EDIT: Glömde säga att jag menade att jag erkänner att ps3 kommer vara lite bättre. DOm är ju typ lika om man ställer dom sida vid sida. Dom är bara bra på olika saker. Redigerad 22 maj, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Såg att Rev ska ha möjlighet att ladda ner gamla Nes och 64-spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 PS3 ser ut som en sprängd brevlåda Xbox 360 liknar en förkrympt dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Kommer det vara gratis att surfa på ps3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 PS3 ser ut som en sprängd brevlåda Xbox 360 liknar en förkrympt dator! Rättar (eller skrivar min åsikt i på samma sätt): 1 @ Ps3: Korrekt! 2 @ Xbox360 : Japp. En jäkligt snygg liten dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Rättar (eller skrivar min åsikt i på samma sätt): 1 @ Ps3: Korrekt! 2 @ Xbox360 : Japp. En jäkligt snygg liten dator! Den jäkligt snygga lilla datorn verkar inte få så många röster här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Kommer det vara gratis att surfa på ps3? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Grejen längst ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Grejen längst ner! Va, vad snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ja Nope! Man kommer betala abonnemang, precis som för XB! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Nope! Man kommer betala abonnemang, precis som för XB! Nej, det ska vara gratis på alla 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
king Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Vote: PS3 lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Ps3 fonten... spiderman filmernas font... lol... ingen av dom bilderna e äkta... aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Ps3 fonten... spiderman filmernas font... lol... ingen av dom bilderna e äkta... aldrig... Menar du att PS3-bilderna är fake. Den har visats upp på riktigt på E3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Menar du att PS3-bilderna är fake. Den har visats upp på riktigt på E3 Mm det stämmer... Off: Sluta gör sånna här ---> <---figurer... gör mig galen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Mm det stämmer... Off: Sluta gör sånna här ---> <---figurer... gör mig galen! Sry men har blivit ett tvångsbetende Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Sry men har blivit ett tvångsbetende Jag har stör mig också på dom.. Har gjort det skitlänge nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Hahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Hahahaha! LOL . voté: Nintendo Revolution . Jag har stör mig också på dom.. Har gjort det skitlänge nu samma här . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts