diarrehampus Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Det står ju inte hur mycket plats det är!! Det står bara 2.5 removable disc eller nått sånt. Nån som kan gissa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Det står ju inte hur mycket plats det är!! Det står bara 2.5 removable disc eller nått sånt. Nån som kan gissa? Jag tror runt 20 gb som X-box. Fast man vet aldrig, iPod photo har ju 60 gb fast storleken så kanske Sony överaska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Undrar hur mycket plats som spelen tar på hårddisken. Om dom bara skulle ta runt 200kb som vissa PS2 spel så får man ju plats med massor. Jag menar alltså block, sparutrymme kalla det vad ni vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vote: x-boxen, den enda som ser ut som en riktig konsol, plus att den ahr snyggast och smartast designad kontroller. (Dessutom är den bäst prestanda mässigt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hum ham hrr. Vilka nördar har röstat på Ps3. Fy fan den e ju svinful. Xbox 360 e svinsnygg. NR ser ut som Ps2 den är snyggare än ps3. Haha. Bra nu har jag sagt mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vote: Nintendo Revolution på grund av storleken. Det bästa är att de ska göra den ännu mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Xbox... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Alla var fina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Playstation 3 ska ju släppas våren 2006 men gäller det även i Europa? Eller måste vi vänta kanske ända till vintern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Jag läste på www.gamingeye.com att PS3 kanske ska släppas tidigare i Europa än i Japan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Verkligen? Playstation kommer ju från Japan så man tycker att dom borde släppa den där först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vote: x-boxen, den enda som ser ut som en riktig konsol, plus att den ahr snyggast och smartast designad kontroller. (Dessutom är den bäst prestanda mässigt ) Ser ju fan ut som en ful DVD-spelare, och kontrollen har ingen plats för händerna. Och PS3 har bättre prestanda, även om alla xb-fans vägrar erkänna det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Ser ju fan ut som en ful DVD-spelare, och kontrollen har ingen plats för händerna. Och PS3 har bättre prestanda, även om alla xb-fans vägrar erkänna det Kontrollerna har ingen plats för händerna? de ska väll fan va tvärt om, att händerna har plats för kontrollerna och det är de absolut inget problem emd på varken gammla xbox kontrollern eller den nya controller-s. Angånde prestandan så är dom faktiskt likvärdiga förutom att ps3an har ett eget format på skivorna medans xbox använder vanliga dvd-skivor (plus att den är regionsfri). Dessutom om xbox ser ut som en ful dvd-spelare ska vi inte prata om hur PS3an ser ut (jävla toast-grill). Enda fördelen med ps3an skulle vara att den klarar av 7 kontroller ist för 4, (fast vem fan sitter o lirar 7pers, man ser ju inte nått på skärmen då Redigerad 22 maj, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Enda fördelen med ps3an skulle vara att den klarar av 7 kontroller ist för 4, (fast vem fan sitter o lirar 7pers, man ser ju inte nått på skärmen då Lilla du, PS3 kan kopplas upp till 2 TV-apparater vilket blir 4st på ena TVn och 3 på den andra. Om ett gäng kompisar alla tar med sig varsin kontroll och lirar nåt skönt spel 7v7 mot några andra över online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Man kommer även att kunna koppla in en åttonde PS3 kontroll via en av USB-ingångarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Undra om nåt bra typ cs kommer ut till PS3 .. sitta och ha PCW (clan match) på live Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Undra om nåt bra typ cs kommer ut till PS3 .. sitta och ha PCW (clan match) på live Då skulle jag köpa det http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/eusa_dance.gif Redigerad 22 maj, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Då skulle jag köpa det http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/eusa_dance.gif Jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Undra om nåt bra typ cs kommer ut till PS3 .. sitta och ha PCW (clan match) på live På Live? XBOX´s onlinetjänst heter "Live", inte PS3´ans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 På Live? XBOX´s onlinetjänst heter "Live", inte PS3´ans. Du vet säkert vad jag menar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts