Blaucrozz Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 X-Box 360 är lätt finast. Ps3 är inte dålig heller men jag förstår inte hur man kan tycka att Revelution är snygg... Den är ju nästan äcklig.. (över 15 ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 X-Box 360 är lätt finast. Ps3 är inte dålig heller men jag förstår inte hur man kan tycka att Revelution är snygg... Den är ju nästan äcklig.. (över 15 ) Smaken är delad vet du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Ja vilken tycker du, Gunde5? För mer bilder besök: www.gamereactor.se Jo självklart röstade man på Xbox 360. Lungt snyggast. Ps3 ser ju ut som ett missfostrat rymdskepp eller mer som en nyfödd brödrost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Ps3 Xbox360 Nintendo ? (nintendon liknade ju en CD-skiit man har i datan ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Hahaha, det kommer att bli en ihoppgjuten Xbox 360 för din del. Länk Haha, nemen ärligt, PS3an kommer att ha allt som Xbox 360 + mycket mer. Är du säker på att den kommer ha allt det där som jag frågade om, KÄLLA? Annars blir det en ihopgjuten BoXX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Hur stort minne har ps3? Undrar bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Hur stort minne har ps3? Undrar bara. Jämnför Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Är du säker på att den kommer ha allt det där som jag frågade om, KÄLLA? Annars blir det en ihopgjuten BoXX! Checka Sikorkas länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Jämnför Här Kan lätt säga att PS3 vann den ronden Men borde inte Nintendo släppa info om systemet snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Kan lätt säga att PS3 vann den ronden Men borde inte Nintendo släppa info om systemet snart Jo på tisdag håller dem en presskonf. om revolution... har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Jo på tisdag håller dem en presskonf. om revolution... har jag för mig. Gott, fast Nintendo har sagt att dom ska satsa på många funktioner istället för hög prestanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Jo på tisdag håller dem en presskonf. om revolution... har jag för mig. Hm, E3 mässans konferens har dem ju redan hållt, den var trevlig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Checka Sikorkas länk. Det står bara: 2.5in Removable Hard Drive (Unkown Size) Men det säger inget huruvida hårdisken följer med eller ej... Jag ser heller ingen stasns om man kan fylla den med Bilder, Låtar och Filmer som man kan spela från Hårdingen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 (redigerad) Jag kan nästan sätta 100kr på att många som röstat inte har röstat med sitt hjärta utan många har röstat efter vad majoriteten tycker eller på PS3 för att den är bäst. Själv tycker jag Nin R är snyggast. Redigerad 20 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Jag kan nästan sätta 100kr på att många som röstat inte har röstat med sitt hjärta utan många har röstat efter vad majoriteten tycker eller på PS3 för att den är bäst. Själv tycker jag Nin R är snyggast. Lite svårt att rösta efter majoriteten, eftersom man får se resultatet först efter det att man har röstat. Dock har du rätt att folk kan rösta på PS3 bara för att de gillar den mest. De flesta på detta forum föredrar ju PS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Lite svårt att rösta efter majoriteten, eftersom man får se resultatet först efter det att man har röstat. Dock har du rätt att folk kan rösta på PS3 bara för att de gillar den mest. De flesta på detta forum föredrar ju PS. Det jag menar är att folk är rädda för att rösta något annat för att inte får skit osv. Många skriver vad man röstar, går att utgå från det. Sedan som du sa så är det många som röstar påPS3 för att det är den dem gillar och kanske inte vilken som de tycker är snyggast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Hur f*n kan alla tycka att PS3 är snyggast? Den ser ju f*n ut som en läsk-automat! NRev är ju lungt snyggast! Förresten, alla här tycker ju tydligen att prestandan är viktigare än själva spelen... Jag fattar att brorsan stack härifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Vöte:Xbox Tycker den ser coolast ut. Men om jag fick välga villken jag skulle vilja ha så blir det klart en ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Ps3 Xbox360 Nintendo ? (nintendon liknade ju en CD-skiit man har i datan ) Lol håller med Vote:PS3 fast Xbox 360 var häftig åkså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 (nintendon liknade ju en CD-skiit man har i datan ) CD Läsare kallas det, skit är något helt annat. Nej det ser inte ut sådär, de brukar oftast vara i mattmetall på sidorna och vita i fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts