Jump to content

Vilken konsoll är finast?

Foo
 Share

Ja, vilken konsoll är snyggast, finast och gulligast...  

133 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 129
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tycker egentligen inte om designen på någon av konsolerna.

Det är spelkonsoler, inte några DVD-spelare ffs..

Xbox 360 är den som är mest konsol-lik enligt mig iaf, så den "vinner".

1. Xbox 360

2. Revolution - Hade nästan gett upp hoppet på att Nintendo kunde designa pga GameCube :)

3. PS3 - Konsolen verkar vara väldigt stor, och kontrollen ser ju ut som en guleböj :lol:

Den liknar inte alls en banan. PS3 är ju skitsnygg!!!!!

Xbox är en låda att förvara sin förra fru i!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak fattar jag inte, varför ska alla konsoller stå upp?! skivan rammlar ju ut när man öppnar "luckan". ;)

Precis min åsikt!!!!

Om konsollen är ämnad att stå upp kan de väll sätta CD-spelaren på andra hållet, som på dagens datorer... :P, och inte på tvären :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Av någon anledning tror jag att Nintendo Revolution hade legat högst upp om bara personer över 15 år hade röstat... Allvarligt så tror jag det.

.ööööö, jaha och???

jag förstår inte vad du menar men, visst så är det säkert!

menar du att alla under 15 röstar på Rev eller menar du att de enda två personerna som röstar väljer Rev???

Lite oklart faktiskt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är under 15 och röstar ärligt.

Det handlar inte om ärligheten. Jag tror att de som är över 15 år gillar det stilrena bättre. Jag anklagar inte någon, bara analyserar röstningen...

@Foo: Läs vad det står. Jag tror att Rev. har fått fler röster av de äldre.

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det handlar inte om ärligheten. Jag tror att de som är över 15 år gillar det stilrena bättre. Jag anklagar inte någon, bara analyserar röstningen...

Ok, trodde du menade att bara för man hade en lägre ålder så skulle man rösta på det alternativ som var majoritet och på så sätt, möjligtvis, rösta oärligt.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att de som är över 15 år gillar det stilrena bättre. Jag anklagar inte någon, bara analyserar röstningen...

@Foo: Läs vad det står. Jag tror att Rev. har fått fler röster av de äldre.

Jaja, nu ser jag :P (mitt fel, ursäkta :))

Joo, Så tror jag absolut att det är... Själv gillar jag Rev. bäst. (är 17) ;)

Jag tror att de äldre gillar de små smidiga stilrena bättre, medan de yngre röstar på den som e av silver... -som man kan uttrycka sig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har funderat på om PS3 kommer ha en medföljande hårddisk, för jag har inte sett nån info om det...

Det står bara att den har löstagbar hårddisk!, och sen undrar jag om man kommer att kunna spela film, visa bilder och spela Mp3 direkt från Hårdisken...

Så har ni hittat nån info som svarar på frågorna så vore det bra -_-

Men den som lever får se, Antar jag ^_^

Jag vet dock att Xbox kan göra allt deta, men om inte PS3 kan, så tror jag det blir en boXX ändå!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har funderat på om PS3 kommer ha en medföljande hårddisk, för jag har inte sett nån info om det...

Det står bara att den har löstagbar hårddisk!, och sen undrar jag om man kommer att kunna spela film, visa bilder och spela Mp3 direkt från Hårdisken...

Så har ni hittat nån info som svarar på frågorna så vore det bra -_-

Men den som lever får se, Antar jag ^_^

Jag vet dock att Xbox kan göra allt deta, men om inte PS3 kan, så tror jag det blir en boXX ändå!

Hahaha, det kommer att bli en ihoppgjuten Xbox 360 för din del. Länk

Haha, nemen ärligt, PS3an kommer att ha allt som Xbox 360 + mycket mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor