Maxz Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Fan heller att man köper det, det är ju femhundraelva procent skitspel! Inge utom skit! Det kommer flera bra spel det här året, förstår inte vad du skall med ett Postalspel till... ta bara Age of Empires 3 Quake 4 F.E.A.R Band of Brothers 2 som några exempel. Band of Brothers 2. När kom 1an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Du kanske tror att jag är en omogen 11 åring, men nej. Jag är 15. Jag blir helt tokig i spel som Postal, går inte att göra nåt åt, längtar redan till jag får stycka i det. Konstigt att du säger att du är 12 i andra forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Band of Brothers 2. När kom 1an? Tror han menar Brothers in Arms, en uppföljare är ju på väg till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts