Guest Cyper Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Undrar bara om ni ska köpa det nya Postal då det kommer ut. Själv så ska jag göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Äh. Skiten är ju freeware! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Aldrig i livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Näpp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Visst för att Postal 2 faktiskt underhöll mig i en hel kväll, men jag skulle aldrig spendera pengar på något sådant spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Vad sägs om nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Det finns PC-spel som jag kan lägga pengar på, men Postal2... Killen måste skämta. Kolla buskarna, inte affärerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Kollar i buskarna i så fall, aldrig att jag betalar för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Stog någonstans att postal 2 såldes i 20 ex. i norden, om detta är sant så är jag en ägare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Hell no! Buskar is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Nej det ska jag absolut inte göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Kanske, jag här kört Postal 2 en gång och det var rätt kul, men sedan är det min nuvarande dators begränsade hårddiskkapacitet (PII, 4 Gb Rage Pro Turbo grafikkort ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Nej....annat sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Ja typ, älskar Postal 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Jag sla LUNGT köpa det. Man kan stycka sönder människor i det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Jag sla LUNGT köpa det. Man kan stycka sönder människor i det! I feel bad for your mother, holmes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Jag sla LUNGT köpa det. Man kan stycka sönder människor i det! Hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Fan heller att man köper det, det är ju femhundraelva procent skitspel! Inge utom skit! Det kommer flera bra spel det här året, förstår inte vad du skall med ett Postalspel till... ta bara Age of Empires 3 Quake 4 F.E.A.R Band of Brothers 2 som några exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Hur gammal är du? Du kanske tror att jag är en omogen 11 åring, men nej. Jag är 15. Jag blir helt tokig i spel som Postal, går inte att göra nåt åt, längtar redan till jag får stycka i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts