swat Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Är det någon som spelar soldat? vilket är erat favvo vapen? Har ni klan? Vilken bana tycker ni är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 1: ja jag spelar soldat 2:Barret vad det nu heter, aja snipern iaf 3:Nej men skulle vilja gå med i en 4:Sniper X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 17 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Har du registrerad version? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Nope kör på unregistered går lika bra tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Vad är det för typ av spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 17 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Tänk dig ett worms där man har vapen som ak47,mp5,minigun och inte behöver vänta på sin tur och man har jetpack medmera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Vad är det för typ av spel? Ett 2d online spel, man spelar som En Soldat och målet är att förgöra den/dom andra helt enkelt. Man kan spela antingen Deathmatch (alla mot alla) Teammatch(lag) och några fler saker som jag inte provat. kan lägga upp en screen sen om jag orkar. Edet: ähh swat hann före Redigerad 17 maj, 2005 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Okej, är det någon form av freeware eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Spelade Soldat förut. men inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 17 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Ja det är gratis sök bara på google efter soldat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Soldat är väl inte alls gratis längre? är väl bara en demoversion som är gratis... lirade det asmkt i skolan för 2 år sedan, riktigt roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Kan man inte ändra upplösning? (Alltså i spelet ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Det finns inga folk o möta ju Spelade det för flera år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Vad är skillnaden på gratis versionen och betalversionen? Typ bara att man kan spela upp mp3 på fullversionen, men det är ju bara o sätta igång musik i windows så kar man det kirrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 . Man kan spela antingen Deathmatch (alla mot alla) Teammatch(lag) och några fler saker som jag inte provat. Man kan även köra "Rambo Style" (tror jag det heter) En persson är Rambo med endast Pilbåge som vapen, alla andra ska försöka döda Rambo, om nån dödar Rambo så bli den perssonen som dödar Rambo---> Rambo, (den som va rambo får bli en vanlig soldat då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 18 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Massor saker man kan ha egen musik moddifiera medmera Är det nån som kan slänga ihop en server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Var!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Hur gör man server??? jag hittar inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Ungefär som Liero? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ursäkta att jag drar upp en rätt så gammal tråd .. men .. kostar det något ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts