Maxz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Haha, det där körde vi ju varenda gång på innebandyn... Men vi kallade det "Idioten"... Ok. Hatar det bandet rösten som säger när en ny nivå börjar är så irriterande, vet inte varför jag tycker det men den är bara allmänt störande. Vad är det längsta du har kommit till Cortez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Ok. Hatar det bandet rösten som säger när en ny nivå börjar är så irriterande, vet inte varför jag tycker det men den är bara allmänt störande. Vad är det längsta du har kommit till Cortez? Nja, vi körde utan bandet, vi sprang bara, för att träna kondisen du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Nja, vi körde utan bandet, vi sprang bara, för att träna kondisen du vet. Aha okej. Tycker det är jobbigt att köra beeptest för jag känner en press på mig att jag måste få bättre resultat än jag fick förra gången. Men hitills har jag iaf fått det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Haha, det där körde vi ju varenda gång på innebandyn... Men vi kallade det "Idioten"... Idioten är en stafett där man springer till utsatta linjer och tillbaka, längre och längre bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Vote:Ja Jag har astma. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Nej, men därimot brukar jag få jävligt ont i muskeln mellan hals och axel, vad den nu heter (mest vänster sida, men även höger ibland) nån sa at tdet var för att jag ligger fel när jag sover eller nåt sånt :S Ja, det brukar jag också få! Så jävla ont gör det. Men brukar inte få svårt att andas eller så, har bra kondition Vote: nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Nej brukar inte känna av något. Håll ibland bara. Men du brukar jag använda mig av knytnävesmetoden. Ett tips min bror lärt mig. Då kan man koncentrera hållen till händerna då man får ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Vote : jupp ! har ansträngningsastma Inte kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts