Guest Cyper Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 När jag springer/joggar får jag ont i typ revbenen, sen blir skinnet rött, och det gör förjävligt ont. Nån mer som varit med om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Du kanske menar håll? Ja, då är det inte trevligt att springa. =) Själv joggar/springer jag varje dag, men det enda jag märker att man blir ju trött efter en viss tid man hållt på... Man kan ju inte springa i evigheter. Mänskligt. Du kan ju alltid ta en tripp till skolsköterskan om du inte tror att du har håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Astma, eller hjärtproblem. Händer inte mig i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Nu hänger jag inte med lilla Cortez, håll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Nu hänger jag inte med lilla Cortez, håll? Herregud människa vet du inte vad håll är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag får "astma" ibland på vintern men inte ont i revbenen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Nu hänger jag inte med lilla Cortez, håll? A.k.a mjälthugg. Ibland mjältugg, av dom som tänker, dock inte jättelogiskt. Men det låter likadant! Angånede pollen - beror på...hä hä hä. okka editarar - Efter nogare läsning - NEJ, inte MYCKET ont. Det kan dock kännas av, såklart. Redigerad 17 maj, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Nu hänger jag inte med lilla Cortez, håll? Ja, det..öh...liksom "kniper" till på ena sidan av kroppen vid revbenen(Eller var det nu är, lyssna på okka, han är smart!)...Brukar hända om man springer direkt efter man käkat eller så. Eller ja, det är väl olika. Kommer ihåg när jag lirade fotboll, och innebandy, hade lite överviktiga snubbar i båda lagen. De fick alla "håll" på "Idioten". Springa som en galen åsna genom en stor fet innebandyplan, hela planen fram och tillbaka och göra fula rörelser... Haha, ganska roligt när man tänker på det. Öh, nej jag brukar inte få håll, och inte ont i revben heller. Redigerad 17 maj, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Hatar om man kör beeptest. Man får ont i halsen och får en liter saliv i munnen som man inte kan spotta ut pga att man springer inomhus. Då måste man svälja skiten eller ha det i munnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Vote: Ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Nej aldrig. Jag får ont i hjärtat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Orka jogga. Simply put. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Svårt å andas, för jag har astma und pollen allergisk, märk mest nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag får svårt att andas nästan alltid när jag springer och om jag anstränger mig mycket (t.e.x vid beeptest) får jag dessutom fruktansvärt ont i lungorna. Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Har aldrig mycket ont, men det känns ibland... Vote: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Nej, men därimot brukar jag få jävligt ont i muskeln mellan hals och axel, vad den nu heter (mest vänster sida, men även höger ibland) nån sa at tdet var för att jag ligger fel när jag sover eller nåt sånt :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Va fan e beeptest?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Va fan e beeptest?? I min skola var det man skulle springa 4 km, så snabbt som möjligt. Jag sprang det senast i 8:an hösttermin tror jag, sprang in på typ 13 min då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Va fan e beeptest?? Du springer fram och tillbaka på långsidorna i gympasalen. När du hör ett pip ska du springa till ena sidan, sen hör du ett till pip då ska du springa tillbaka. Det är olika nivåer, på frösta nivån kan du i princip gå över och sedan ökas tempot på stegvis. Har kommit till nivå 10.3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Du springer fram och tillbaka på långsidorna i gympasalen. När du hör ett pip ska du springa till ena sidan, sen hör du ett till pip då ska du springa tillbaka. Det är olika nivåer, på frösta nivån kan du i princip gå över och sedan ökas tempot på stegvis. Har kommit till nivå 10.3. Haha, det där körde vi ju varenda gång på innebandyn... Men vi kallade det "Idioten"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts