LunCh Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload7/gta3pc.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 vc kartongen................. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 gta3:s förpackning e så grå och tråkig medan vc är mer färgstark och snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 men jag har för mig att usa:s version av gtaIII är i samma stil som gtavc? för vi fick en annorlunda stil på omslaget.. men jag kanske har fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Jo det har den den ser ut så här: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload7/gta3ps2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 jag tycker gta 3! för den händer det mer på den, man ser ju en bil kom, en kille som blir sniprad! inte för att gta vc förpackning är ful men Gta 3 förpackning är bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Jag håller med fågeln! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Jag håller med fågeln! jag med ehhh tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 GTA III's förpackning är grå och tråkig... Kollar man på GTA:VC's förpackning blir man varm o gó!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 GTA III's förpackning är grå och tråkig... Kollar man på GTA:VC's förpackning blir man varm o gó!!! håller me till 528½ % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 JAG TYCKET GTA3:S ÄR TUFFAFRE jävla caps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Allmänt GTA snack!....Jag måste faktiskt säga att jag tycker att GTAIII kartongen är snyggast!...Dock ej bakgrunden....där kunde varit typ en vägg med massa graffiti på kanske??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts