Ebeeto Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Dock så gjorde ju Rare nintendo spel förut. Mkt bra. Men sen bytte dom. Bytte? Blev köpta. Back in the day var Rare ett definitivt kvalitétsmärke. Nu är det inte så. Kameo? Himla skräp. Och perfect Dark Zero kommer vara lika okontrollerbart som Halo, med tanke på dubbla spakar istället för auto-aim och en spak, som 64:an erbjöd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Revolution vart ju ruskigt snygg. Hoppas att sony ger rättigheterna till bluetoo.. nääe, varför stödja någon i konsollkrig. Verkar iallafall som om alla konsollerna erbjuder trådlösa hk's, hallelujjah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Verkar iallafall som om alla konsollerna erbjuder trådlösa hk's, hallelujjah! Men X-Boxens himla RF-crap. "Oj, nu hamnade nåt ivägen för kontrollen så jag blev ägd. Synd..." Blåtand är framtiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Men X-Boxens himla RF-crap. "Oj, nu hamnade nåt ivägen för kontrollen så jag blev ägd. Synd..." Blåtand är framtiden! RF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) EDIT: Jo nu funkar den. Jag är besviken på Nintendo, vad hände med 8-bitars designen? Redigerad 17 maj, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Men X-Boxens himla RF-crap. "Oj, nu hamnade nåt ivägen för kontrollen så jag blev ägd. Synd..." Blåtand är framtiden! Ja självklart, tyvärr så lär det bara finnas på Playstation eftersom att annars gräver Sony sin egna konsollgrav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 RF? Infrarött eller nåt annat dött i den stilen... Dvs. mobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Asså jag ska göra er uppmärksamma att det e en bluetooth kontroll, det vi säga att man kan stå ivägen utan att det bryts...som på mobiler, om man sätter handen imellan så bryts det ju inte ...och för er Xbox360 fans, dom ska också ha bluetooth kontroller..Nintendo ha inte bestämt sig än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Tänk om Sony, Microsoft och Nintendo gjorde en konsoll ihop. Det skulle vara den ultimata konsollen. Ja fast fan va den skulle kosta... Ingen konkurrens alls ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 X-box kommer att använda dubbel DVD:er som lär rymma ca 8-9 GB. Playstation använder Blu-Ray som rymmer 54 GB. *Ägd* PS3-handkontrollen äger ju, man når alla knappar och spakarna sitter perfekt, inte som den där knubbiga X-Box kontrollen. Nu vill vi se systeminfo och kontroller till GR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 18 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Fler bilder inlagda nu: http://media.cube.ign.com/articles/615/615030/imgs_1.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 X-box kommer att använda dubbel DVD:er som lär rymma ca 8-9 GB. Playstation använder Blu-Ray som rymmer 54 GB. *Ägd* PS3-handkontrollen äger ju, man når alla knappar och spakarna sitter perfekt, inte som den där knubbiga X-Box kontrollen. Nu vill vi se systeminfo och kontroller till GR. Hur vet du hur handkontrollerna kommer kännas? Har du provhållit eller? Jag tror och hoppas att nintendos blir lika bra som själva konsolen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Vad är dom exakta specsen för maskinerna? Håller med om att PS3'ans handkontroller ser opraktiska ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Håller med om att PS3'ans handkontroller ser opraktiska ut... Jag håller med dig. Greppen ser förlånga ut och så liknar den en böjd dildo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Jag håller med dig. Greppen ser förlånga ut och så liknar den en böjd dildo. Jag håller med dig. Greppen ser förlånga ut och så liknar den en böjd dildo. Jag håller med dig. Greppen ser förlånga ut och så liknar den en böjd dildo. GAAAH!!!! Stammer asbra!!! Och sen undrar jag vad konsolerna kommer att kosta... Och om ni undrar om Revs handkontroller sa fick jag veta varfor den inte visades pa e3 i en intervju med Miyamoto. 1) Den ar inte 100 procent fardig. Den kommer finjusteras innan lansering. 2) Nintendo vill inte att det ska bli som med Analog styrspak och vibrationsfunktion, dar alla plagierade deras ide, och vissa hann fore nintendo sjalva med lanseringen, pa grund av att de visat den tidigt (Sega hade ju analog styrspak pa den specialgjorda Nights handkontrollen till Saturn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Och om ni undrar om Revs handkontroller sa fick jag veta varfor den inte visades pa e3 i en intervju med Miyamoto. 1) Den ar inte 100 procent fardig. Den kommer finjusteras innan lansering. 2) Nintendo vill inte att det ska bli som med Analog styrspak och vibrationsfunktion, dar alla plagierade deras ide, och vissa hann fore nintendo sjalva med lanseringen, pa grund av att de visat den tidigt (Sega hade ju analog styrspak pa den specialgjorda Nights handkontrollen till Saturn) Med tanke på floppen med GameCube så är förmodligen de andra utvecklarna lite försiktiga med att plagiera Nintendo i någon aspekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts