Kaboom Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) . http://media.cube.ign.com/articles/615/615030/imgs_1.html Ser intressant ut: Revolution Playstation 3 XBOX 360 Med detta så skulle jag också vilja länka till denna bild. Redigerad 18 maj, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Gillar starkt designen på alla dom tre nya konsollerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Ingen av dom är så där fruktansvärt ful. Hoppas Nintendo får revanch(stavning?) med Rev. Nu vill jag se kontrollen till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Snyggast av alla 3 hittils Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Med detta så skulle jag också vilja länka till denna bild. För er som inte fattar är det där hur bra prossesorerna i sakerna är. Xboxens är ja sådär sen är den högsta Ps3:an. Någon som sätt Ps3:an's kontroller. Fy fan så jävla fula. Man kommer inte kunna spela med dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Dom var jävligt fula! PS3 ser ut som en sån där "låda" man stoppar bröd i om ni fattar vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Dom var jävligt fula! PS3 ser ut som en sån där "låda" man stoppar bröd i om ni fattar vad jag menar. Brödrost!? Jag ska ialla fall servera "gta-mackor" i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Nintendo har ju verkligen lyckats med designen iallafall. Borde vara PS3:an som ser ut sådär, med tanke på hur mycket den liknar en PSP. Ställningen hittills: PS3: Bäst prestanda Bäst spel (?) XB360: Mest uppmärksamhet Bäst spel (?) Rev: Bäst design Eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag har för mig att bilderna på PS3:an är falska för att de har Spider-Man-fonten på maskinen men Sony/Columbia hade ju rättigheterna till filmen också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Nintendo har ju verkligen lyckats med designen iallafall. Borde vara PS3:an som ser ut sådär, med tanke på hur mycket den liknar en PSP. Ställningen hittills: PS3: Bäst prestanda Bäst spel (?) XB360: Mest uppmärksamhet Bäst spel (?) Rev: Bäst design Eller hur? Kan jag få prata lite här så tycker jag att Nintendo alltid gör bäst spel (Zelda, Mario, Metroid, och mycke' mer). Så det lär inte bli någon skillnad med Rev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Kan jag få prata lite här så tycker jag att Nintendo alltid gör bäst spel (Zelda, Mario, Metroid, och mycke' mer). Så det lär inte bli någon skillnad med Rev. Okej. Då ligger Bästa spel på Rev också. X-Boxen kan stoltsera med Halo-serien och Rareware. PS3 visar upp Tekken, GTA, Final Fantasy och partyspel Nintendo har Zelda, Mario, Metroid, Donkey Kong, Pikmin, Disney osv. Som det sägs, smaken är som baken, skär och rund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Okej. Då ligger Bästa spel på Rev också. X-Boxen kan stoltsera med Halo-serien och Rareware. PS3 visar upp Tekken, GTA, Final Fantasy och partyspel Nintendo har Zelda, Mario, Metroid, Donkey Kong, Pikmin, Disney osv. Som det sägs, smaken är som baken, skär och rund. Rareware Goldeneye Perfect Dark Banjo Kazooie Banjo Tooie Conker's Bad Fur Day *Drömmer mig bort* ----- Skulle vilja ha en konsoll där Tekken, Mario, GTA, FF och utvecklaren Rareware kunde samsas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Är det bara jag som inte jag som inte kan se bilden på nintendot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Är det bara jag som inte jag som inte kan se bilden på nintendot? Jaa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Är det bara jag som inte jag som inte kan se bilden på nintendot? Nej, jag kan heller inte se bilden på Revolution. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Brödrost!? Jag ska ialla fall servera "gta-mackor" i den. Nej inte brödrost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Nej inte brödrost. Smörgåsgrill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag har för mig att bilderna på PS3:an är falska för att de har Spider-Man-fonten på maskinen men Sony/Columbia hade ju rättigheterna till filmen också... nej de e inte falska, såg videoinspelningen när PS3 presenterades, då håller de upp och visar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Rareware Goldeneye Perfect Dark Banjo Kazooie Banjo Tooie Conker's Bad Fur Day *Drömmer mig bort* ----- Skulle vilja ha en konsoll där Tekken, Mario, GTA, FF och utvecklaren Rareware kunde samsas. Dock så gjorde ju Rare nintendo spel förut. Mkt bra. Men sen bytte dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Skulle vilja ha en konsoll där Tekken, Mario, GTA, FF och utvecklaren Rareware kunde samsas. Håller med till 100%! på det! Tänk om Sony, Microsoft och Nintendo gjorde en konsoll ihop. Det skulle vara den ultimata konsollen. Redigerad 17 maj, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts