Sofie Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Fan heller att avsugningar aldrig skadat. Vissa tjejer har så små munnar (eller så var det mig det var "fel" på, höahöa), så tänderna drar mot vår manliga klitoris. Och det skadar, tro mig. Hahaha prefekta tjejen platt huvud stora öron och tandlös... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Fan heller att avsugningar aldrig skadat. Vissa tjejer har så små munnar (eller så var det mig det var "fel" på, höahöa), så tänderna drar mot vår manliga klitoris. Och det skadar, tro mig. Haha, tell us, vad gjorde du då? Kan inge byta nman på denna tråd till hmm: "Sexsnack!" Redigerad 21 maj, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Haha, tellus, vad gjorde du då? Ingenting. Hon försökte ta in den i truten, fick in ollonet halvvägs, drog ut igen, försökte igen, sen slutade hon och ville hångla istället. Men vi... vänta nu, det här ska inte ni få veta. Lägg av! Sofie: Exactly. Eller va, platt huvud? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Ingenting. Hon försökte ta in den i truten, fick in ollonet halvvägs, drog ut igen, försökte igen, sen slutade hon och ville hångla istället. Men vi... vänta nu, det här ska inte ni få veta. Lägg av! Sofie: Exactly. Eller va, platt huvud? Hahha aaa så du kan ställa ölen på huvudet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Hon försökte ta in den i truten, fick in ollonet halvvägs, drog ut igen, försökte igen, sen slutade hon och ville hångla istället. Hehe! Uscha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Lite väl off-topic. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts