SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Man vill inte suga killar "i" underlivet heller... Usch för oralsex! Har inget emot att bli avsugen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Tija - vill och vill.. nu är det så att killar tycker om det. då får ni finna er i det. nej. men jag håller faktiskt med. både dig och cortez - måste man nu använda munnen så kan man pussas. och sen tycker jag att sex är ganska äckligt för det mesta. inte bara avsugningar och slickning. vilket jag inte har gjort. något av det. men man kan ju anta att det inte är så trevligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Tija - vill och vill.. nu är det så att killar tycker om det. då får ni finna er i det. nej. men jag håller faktiskt med. både dig och cortez - måste man nu använda munnen så kan man pussas. och sen tycker jag att sex är ganska äckligt för det mesta. inte bara avsugningar och slickning. vilket jag inte har gjort. något av det. men man kan ju anta att det inte är så trevligt. Slickning är en helt annan grej en avsugning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Slickning är en helt annan grej en avsugning. Ja. det är ännu otrevligare. men visst, att BLI avsugen eller slickad kanske inte är så otrevligt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Varför låser inte KalleR eller Funnylin denna topic nu när Stjärnfallet inte verkar vara en aktiv medlem längre? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Varför låser inte KalleR eller Funnylin denna topic nu när Stjärnfallet inte verkar vara en aktiv medlem längre? 1. Vi svarar inte inför dig. 2. Hon postade sin senaste post May 19 2005, 21:10. Värst vad tidigt man blir inaktiv. Måste trådskaparen vara aktiv för att tråden inte skall låsas? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 1. Vi svarar inte inför dig. 2. Hon postade sin senaste post May 19 2005, 21:10. Värst vad tidigt man blir inaktiv. Måste trådskaparen vara aktiv för att tråden inte skall låsas? Nädå! Aja,ni vet bättre vad som ska låsas och inte låsas. Lås inte för allt i världen funny! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Och om jag inte menar det då.?! Då är det inte lika kul längre! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Hahahahahha vad ska man säga.?!!! Jävla killar... Hahahahahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Hahahahahha vad ska man säga.?!!! Jävla killar... Hahahahahaha Javisst, vi killar är för härliga. Tänker för det mesta bara på Sex, Sex och åter sex. Tänk att genomsnittet killar runkar minst 2-3ggr/dag. Det är oerhört skönt att runka. Synd att du inte kan testa Redigerad 21 maj, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Tänk att genomsnittet killar runkar minst 2-3ggr/dag. Hur har du fått fatt på dom siffrorna? Låter lite väl mycket, säker på att du inte bara utgår från dig själv och kallar det för genomsnittet? Redigerad 21 maj, 2005 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Hur har du fått fatt på dom siffrorna? Låter lite väl mycket, säker på att du inte bara utgår från dig själv och kallar det för genomsnittet? Hahahaha klockren... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Hur har du fått fatt på dom siffrorna? Låter lite väl mycket, säker på att du inte bara utgår från dig själv och kallar det för genomsnittet? Det var en ren gissning min vän Jag utgick delvis ifrån mig själv, det har du helt rätt i Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Skänt med lite sexdiskussioner här ! Hur har jag kunnat missa det här ! Att sofie är med gör inte saken värre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Skänt med lite sexdiskussioner här ! Hur har jag kunnat missa det här ! Att sofie är med gör inte saken värre Jävla as, jag slår vad om att du försöker sätta på henne Det är Robin Hoo... oj.. Mig hon vill ha. Det är så torrt på forumet så det kan vara skönt med låta sedana diskutioner ibland. Redigerad 21 maj, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Hahaha ni är ju kassa hela bunten.. Lite sex och avsugning har väl aldrig skadat varför så känsliga.? hahaha och bara för att killar är svin är ni jävligt bra att ha ändå..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Hahaha ni är ju kassa hela bunten.. Lite sex och avsugning har väl aldrig skadat varför så känsliga.? hahaha och bara för att killar är svin är ni jävligt bra att ha ändå..... Åhh, tack, det värmde , öhhh. även datornördar? Har jag sagt att jag har något emot sex och avsugning? Redigerad 21 maj, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Åhh, tack, det värmde , öhhh. även datornördar? Hahhaa inte längden men för tillfälligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Lite sex och avsugning har väl aldrig skadat varför så känsliga.? hahaha Fan heller att avsugningar aldrig skadat. Vissa tjejer har så små munnar (eller så var det mig det var "fel" på, höahöa), så tänderna drar mot vår manliga klitoris. Och det skadar, tro mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Fan heller att avsugningar aldrig skadat. Vissa tjejer har så små munnar (eller så var det mig det var "fel" på, höahöa), så tänderna drar mot vår manliga klitoris. Och det skadar, tro mig. Ajj! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts