AE_Dave Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Jag skrev en dikt för nårra dagar sen som jag lade ut här...och jag skrev direkt från hjärtat..Men!! Jag förväntade mig verkligen inte att jag skulle få sånna kommentarer från vissa som t.e.x:- hjärtat har väl inget med kärlek och göra? Eller att dem skulle lägga upp ett blodigt hjärta under sin kommentar ! Är killar helt känslokalla ? Kan man int få skriva en dikt utan att man kommer med sjuka kommentarer? :'( Eftersom majoriteten av gubbsen på detta forum är rejält omogna (Några lite mindre, några bara omogna, och några mogna.) så går det nog inte så bra för din dikt här. Testa dock på något mer seriöst ställe där det inte finns massa bortskämda skitungar som jag! Nej men för att vara seriös så, det finns faktiskt rätt många omogna personer här som nog tycker du är larvig med din dikt, iofs är det ju inget fel med det, dikter är bra, kärlek är bra, och... uhm... allt som har med det att göra... kramar och såna aker med mera med mera. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Tyck vad ni vill. Det gör vi redan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Jag undrar vad som har gått fel i den människans hjärna som säger "män är djur" nått är ju fel med en sådan människa. Män är djur! Kvinnor är också djur. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Män är djur! Kvinnor är också djur. Instämmer.. Stell är en kanin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Instämmer.. Stell är en kanin Jasså du. Knullar som en kanin. Höhö. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Stell är en kanin I sängen eller ? Var tvungen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 I sängen eller ? Var tvungen Shhh, inte så dom små barnen hör dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Vad menar stell med knulla? ha??? HAA?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Um.. kan man få se dikten? någon som kan kopiera den så man kan läsa =) skit i vad dom säger, dom är helt puckade ändå eller dom som e korkade iaf.. ibland säger man fel saker, och det fatta la inte dom, skit i det bara, vad vet dom om kärlek om dom säger så? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Vad menar stell med knulla? ha??? HAA?? Jag tror han har skrivit fel och menade Kulla. Som man gör i leken Kull. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Jag skrev en dikt för nårra dagar sen som jag lade ut här...och jag skrev direkt från hjärtat..Men!! Jag förväntade mig verkligen inte att jag skulle få sånna kommentarer från vissa som t.e.x:- hjärtat har väl inget med kärlek och göra? Eller att dem skulle lägga upp ett blodigt hjärta under sin kommentar ! Är killar helt känslokalla ? Kan man int få skriva en dikt utan att man kommer med sjuka kommentarer? :'( Välkommen till forumet... Tyvärr finns det omogna personer som gör sånt... Dom kan inte hjälpa att dom är lite bakom flötet så är det bara... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Jag tror han har skrivit fel och menade Kulla. Som man gör i leken Kull. Hur visste du det? Jag är så snabb som en kanin så ingen hinner kulla mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 ***** killarna här är så! det är helt sjuka. En gång så börja alla snackaom att kärlek bara va fake.. att man kunde gjöra som djuren. Bara gör det som behövs för att förökas men vem som hellst! De är verkligen konstiga. Så äre! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 ***** killarna här är så! det är helt sjuka. En gång så börja alla snackaom att kärlek bara va fake.. att man kunde gjöra som djuren. Bara gör det som behövs för att förökas men vem som hellst! De är verkligen konstiga. Så äre! LOL det här är ingenting, vet lätt en handfull sjukare communitys Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 LOL det här är ingenting, vet lätt en handfull sjukare communitys Kanske det men de som finns här är märkliga människor.. stellhell för det mesta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Välkommen till forumet... Tyvärr finns det omogna personer som gör sånt... Dom kan inte hjälpa att dom är lite bakom flötet så är det bara... Äntligen, du förstår nått! (Menar då inte att du aldrig förstått nått tidigare.. ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Kanske det men de som finns här är märkliga människor.. stellhell för det mesta Ojojoj, sitter du och pekar ut folk va?, Blir arresten för dig . Själv tycker jag vissa på detta forum är ganska sköna och det är förmodligen därför jag stannar och vissa går mig rent utsagt på nerverna. Vad gör du då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Hur visste du det? Jag är så snabb som en kanin så ingen hinner knulla mig. Ha ha. var tvungen att editera quoten men at lägga upp seriösa saker på detta forum är som att steka vatten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Äntligen, du förstår nått! (Menar då inte att du aldrig förstått nått tidigare.. ) Öhh...Ehh... Tack eller va? Nu förstår jag inte! DOH - Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Ni är ju sex fixerade... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts