Jump to content

Jävla killar :'(

Starfaall___
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 125
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag skrev en dikt för nårra dagar sen som jag lade ut här...och jag skrev direkt från hjärtat..Men!! Jag förväntade mig verkligen inte att jag skulle få sånna kommentarer från vissa som t.e.x:- hjärtat har väl inget med kärlek och göra?

Eller att dem skulle lägga upp ett blodigt hjärta under sin kommentar ! Är killar helt känslokalla ? Kan man int få skriva en dikt utan att man kommer med sjuka kommentarer? ;P :'( ;P

Vaddårå? du har väl sett "Dokument innefrån" ett bra citat därifrån e "Män är Djur" HAHAHAH! Hatar äckliga hor-feminister! Leve maskulinismen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kebabkurt är min nya idol.

Du låter som en Ultimathule-lyssnande, inskränkt, feluppfostrad jerk-off. Men om du vill motbevisa mig, så go ahead.

Fan va soft,kanske ska skaffa mig en fan-club..

Men jag har en fråga till dig först: Varför tror du att jag är en Nationalist/nazist?

det framgår ganska tydligt tycker jag i texten du skrivit att du menar det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan va soft,kanske ska skaffa mig en fan-club..

Men jag har en fråga till dig först: Varför tror du att jag är en Nationalist/nazist?

Jag nämde att du kanske lyssnar på Ultimathule. Det är väl inget särskilt nazistiskt, de är ju bara patrioter. ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför tror du att jag är en Nationalist/nazist?

Det tycker inte jag. Läs hans post igen. Att du lyssnar på ultima thule och är ouppfostrad för dig inte till nazist. Utan till en idiot ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag nämde att du kanske lyssnar på Ultimathule. Det är väl inget särskilt nazistiskt, de är ju bara patrioter. ;P

Patrioter/nationalister.

Jag är inte nationalist eller liknande.

Jag hatar bara äckliga media-feminister.

Klart jag e för jämnställdhet men vem är INTE det?

Så du säger att du VILL att tjejer ska vara orakade,odushade,mans-hatande som tycker att män är djur?

Jag undrar vad som har gått fel i den människans hjärna som säger "män är djur" nått är ju fel med en sådan människa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Patrioter/nationalister.

Så du säger att du VILL att tjejer ska vara orakade,odushade,mans-hatande som tycker att män är djur?

Jag undrar vad som har gått fel i den människans hjärna som säger "män är djur" nått är ju fel med en sådan människa.

Varför måste en feminist förknippas med något så manligt som kroppshår, egentligen?

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Patrioter/nationalister.

Du drar alla feminister över en kam. Om vi säger att feminism står endast för jämställdhet, så är det väl inget fel med det. Sedan finns det massor av olika feminismgrenar, bland annat radikalfeminism som är något extrem. Påstår man att man är feminism så behöver man inte hata män.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför? Vilka är det som talar i TV? Media feminister! Media feministerna ger en fel bild ut mot samhället vad feminism egentligen är.

men självklart är det endå kul.

Edit:jag måste säga att det har varigt kul att tjaffsa med er men nu måste jag dra.

Är fortfarande inte feminist och ingen kan få mig att ändra på det.feminism är skit.Det är min åsikt.Tyck vad ni vill.

Redigerad av kebabkurt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...