Cortez Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Fan vad aeg liknelse. W0rd haha, fett äeg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Jag skrev en dikt för nårra dagar sen som jag lade ut här...och jag skrev direkt från hjärtat..Men!! Jag förväntade mig verkligen inte att jag skulle få sånna kommentarer från vissa som t.e.x:- hjärtat har väl inget med kärlek och göra? Eller att dem skulle lägga upp ett blodigt hjärta under sin kommentar ! Är killar helt känslokalla ? Kan man int få skriva en dikt utan att man kommer med sjuka kommentarer? :'( Vaddårå? du har väl sett "Dokument innefrån" ett bra citat därifrån e "Män är Djur" HAHAHAH! Hatar äckliga hor-feminister! Leve maskulinismen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Vaddårå? du har väl sett "Dokument innefrån" ett bra citat därifrån e "Män är Djur" HAHAHAH! Hatar äckliga hor-feminister! Leve maskulinismen! Ta inte i från tårna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Vaddårå? du har väl sett "Dokument innefrån" ett bra citat därifrån e "Män är Djur" HAHAHAH! Hatar äckliga hor-feminister! Leve maskulinismen! Someone ain't gettin' any! *fejkat publikskratt* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Ta inte i från tårna. Okej,ska ta i från kuken nästa gång. Eru feminist eller? Visst att va för jämnställdhet men va fan! "Män är djur" blir man inte arg e man en mes-bög. Eller typ 1:a generationens invandrare och inte fattar svenska. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 inte arg e man en mes-bög. Och priset för dagens mest förståeliga kommentar går till... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Och priset för dagens mest förståeliga kommentar går till... Äh här e bara fullt av data-bögar.(ytterligare en värdig pristagare) Finns inga Vikingar här inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Och priset för dagens mest förståeliga kommentar går till... Haha, tänkte just säga detsamma. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Finns inga Vikingar här inte. Nä, de försvann för ett par hundra år sedan. Kunde inte hålla sig up-to-date, riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Nä, de försvann för ett par hundra år sedan. Kunde inte hålla sig up-to-date, riktigt. Ett par hundra år sen,ja du måste va grym på historia. Några fler roliga skämt att dela med dig av? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Några fler roliga skämt att dela med dig av? Try me. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Kebabkurt är min nya idol. Du låter som en Ultimathule-lyssnande, inskränkt, feluppfostrad jerk-off. Men om du vill motbevisa mig, så go ahead. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Kebabkurt är min nya idol. Du låter som en Ultimathule-lyssnande, inskränkt, feluppfostrad jerk-off. Men om du vill motbevisa mig, så go ahead. Då skulle du ha hört discoleif som jag mötte på cs. Haha. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Kebabkurt är min nya idol. Du låter som en Ultimathule-lyssnande, inskränkt, feluppfostrad jerk-off. Men om du vill motbevisa mig, så go ahead. Fan va soft,kanske ska skaffa mig en fan-club.. Men jag har en fråga till dig först: Varför tror du att jag är en Nationalist/nazist? det framgår ganska tydligt tycker jag i texten du skrivit att du menar det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Fan va soft,kanske ska skaffa mig en fan-club.. Men jag har en fråga till dig först: Varför tror du att jag är en Nationalist/nazist? det framgår ganska tydligt tycker jag i texten du skrivit att du menar det. Jag nämde att du kanske lyssnar på Ultimathule. Det är väl inget särskilt nazistiskt, de är ju bara patrioter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Varför tror du att jag är en Nationalist/nazist? det framgår ganska tydligt tycker jag i texten du skrivit att du menar det. Det tycker inte jag. Läs hans post igen. Att du lyssnar på ultima thule och är ouppfostrad för dig inte till nazist. Utan till en idiot Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Jag nämde att du kanske lyssnar på Ultimathule. Det är väl inget särskilt nazistiskt, de är ju bara patrioter. Patrioter/nationalister. Jag är inte nationalist eller liknande. Jag hatar bara äckliga media-feminister. Klart jag e för jämnställdhet men vem är INTE det? Så du säger att du VILL att tjejer ska vara orakade,odushade,mans-hatande som tycker att män är djur? Jag undrar vad som har gått fel i den människans hjärna som säger "män är djur" nått är ju fel med en sådan människa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Patrioter/nationalister. Jag är inte nationalist eller liknande. Jag hatar bara äckliga media-feminister. Klart jag e för jämnställdhet men vem är INTE det? Så du säger att du VILL att tjejer ska vara orakade,odushade,mans-hatande som tycker att män är djur? Jag undrar vad som har gått fel i den människans hjärna som säger "män är djur" nått är ju fel med en sådan människa. Varför måste en feminist förknippas med något så manligt som kroppshår, egentligen? Redigerad 18 maj, 2005 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Patrioter/nationalister. Jag är inte nationalist eller liknande. Jag hatar bara äckliga media-feminister. Klart jag e för jämnställdhet men vem är INTE det? Så du säger att du VILL att tjejer ska vara orakade,odushade,mans-hatande som tycker att män är djur? Jag undrar vad som har gått fel i den människans hjärna som säger "män är djur" nått är ju fel med en sådan människa. Du drar alla feminister över en kam. Om vi säger att feminism står endast för jämställdhet, så är det väl inget fel med det. Sedan finns det massor av olika feminismgrenar, bland annat radikalfeminism som är något extrem. Påstår man att man är feminism så behöver man inte hata män. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Varför? Vilka är det som talar i TV? Media feminister! Media feministerna ger en fel bild ut mot samhället vad feminism egentligen är. men självklart är det endå kul. Edit:jag måste säga att det har varigt kul att tjaffsa med er men nu måste jag dra. Är fortfarande inte feminist och ingen kan få mig att ändra på det.feminism är skit.Det är min åsikt.Tyck vad ni vill. Redigerad 18 maj, 2005 av kebabkurt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts