pKz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Ehm, spel som är från 18 år, (GTA), och fredsälskande dikter passar inte så bra ihop. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Killar är skit! ..du sa det. Grabbig idioti, usch. Tihi! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 men asså seriöst, vi killar "uppskattar" inte dikter Ja vi vet att du är riktigt tom i huvudet ! För det har vi ju märkt för längesedan ! Men vadå uppskattar inte dikter ? Dikter tycker jag själv jävligt mycket om. Kanske inte sånna dikter som Starfall___ skriver men du har inte tänkt på att en låttext är peosi? Jopp det är det ! Men inte sån poesi ajja hoppas ni fattar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag gillar faktiskt poesi, inget fel på det. Inte för att jag skriver det själv, men vissa gillar det. Och om man gillar att skriva poesi, så borde man fortsätta med det. =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag gillar faktiskt poesi, inget fel på det. Inte för att jag skriver det själv, men vissa gillar det. Och om man gillar att skriva poesi, så borde man fortsätta med det. =) W0RD UP, och ner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Känner mig oskyldig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Varför blev du medlem på GTAsajten? För GTA eller för att lägga in dikter? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Så nu är det nog! Hon/han har redan flytt från er nu vilket innebär att ni kan sluta att skriva i denna meningslösa topic.. Tack för ordet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) ..... Redigerad 17 maj, 2005 av ZyeM0n Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Cry me a river... cry me a ri-hi-hi-ver... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Cry me a river... cry me a ri-hi-hi-ver... Jag bara undrar, är det där uttrycket gammalt? Eller kommer det ifrån Justin Timberlake - Cry me a river? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag bara undrar, är det där uttrycket gammalt? Eller kommer det ifrån Justin Timberlake - Cry me a river? Justin forever MATHAFAKKERS!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag bara undrar, är det där uttrycket gammalt? Eller kommer det ifrån Justin Timberlake - Cry me a river? Uhm, det är gammalt. Betyder ungefär "gråt på du, för jag bryr mig inte"... och ja, Justin gjorde en låt med namnet, och ja, jag citerade honom med de där löjliga "ih-ih"-ljuden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Justin forever MATHAFAKKERS!!! Äh, vadå. Den rullade ju 24/7 på MTV för några år sen. =) Svårt att missa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Denna tråden (inte trådskaparen) visar hur jävla omogna de flesta av er är. Kom igen nu förfan, lägg ner med fjanteriet. Ingen ser er som respekterade medlemmar, so FUCK IT. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Denna tråden (inte trådskaparen) visar hur jävla omogna de flesta av er är. Kom igen nu förfan, lägg ner med fjanteriet. Ingen ser er som respekterade medlemmar, so FUCK IT. Välkommen till GTAsajten.com För alla som inte vet vad detta är för sajt så ska jag tala om detta för detta för er. Gta sajten startades 2001(?) av Kristoffer Hultenius och sidan lever fortfarande med nya medlemmar och mycket INFO. GTAsajten handlar om GTA-Serien vilket innebär att de flesta här gillar GTA, gta kan även förknippas med dikter och en liten sur tant här och där. Gta 1, Gta 2, Gta 3, Gta London, Gta VC och Gta SA är de GTA spel som Rockstar games har tillverkat, detta är en rad spel som denna sida handlar om. Dikter och poesi är mycket likt ett stort krig och förknippas lätt med slagsmål och blod vilket även gtaspelen gör. Omogna, Ja kanske det, alla kan ju inte vara lika mucho som du eller? Pease and Love Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Välkommen till GTAsajten.com För alla som inte vet vad detta är för sajt så ska jag tala om detta för detta för er. Gta sajten startades 2001(?) av Kristoffer Hultenius och sidan lever fortfarande med nya medlemmar och mycket INFO. GTAsajten handlar om GTA-Serien vilket innebär att de flesta här gillar GTA, gta kan även förknippas med dikter och en liten sur tant här och där. Gta 1, Gta 2, Gta 3, Gta London, Gta VC och Gta SA är de GTA spel som Rockstar games har tillverkat, detta är en rad spel som denna sida handlar om. Dikter och poesi är mycket likt ett stort krig och förknippas lätt med slagsmål och blod vilket även gtaspelen gör. Omogna, Ja kanske det, alla kan ju inte vara lika mucho som du eller? Pease and Love Kan ju iallafall säga att det var rätt mycket bättre förr. Alla satt och donade med pixel, peace for the win. (Då jag vågade logga in första gången) Öhm.. kiss kiss? Edit: Förresten, varför skall man ha Off-topic forum där man får skriva om allt som INTE rör sig om gta fast man måste skriva om det ändå. Ditt argument räcker inte, tro mig. Redigerad 17 maj, 2005 av xPisc Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Kan ju iallafall säga att det var rätt mycket bättre förr. Alla satt och donade med pixel, peace for the win. (Då jag vågade logga in första gången) Öhm.. kiss kiss? Edit: Förresten, varför skall man ha Off-topic forum där man får skriva om allt som INTE rör sig om gta fast man måste skriva om det ändå. Ditt argument räcker inte, tro mig. Sen hurvida dåliga dikter passar in på ett GTA forum är en annan sakt.. Nu låter vi alla denna topic dö tycker jag, som jag sagt tidigare. Hon/han som skrev denna topic har dragigt redan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Sen hurvida dåliga dikter passar in på ett GTA forum är en annan sakt.. Nu låter vi alla denna topic dö tycker jag, som jag sagt tidigare. Hon/han som skrev denna topic har dragigt redan. Klarar du inte hålla din argumentation uppe, macho boy? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 3. Dra inte alla över en kam. Alla killar är inte likadana, vi är som... snöflingor. Alla är unika, och var och en är vi väldigt fina. Det är när vi är många tillsammans som det blir jobbigt. Fan vad aeg liknelse. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts