Starfaall___ Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag skrev en dikt för nårra dagar sen som jag lade ut här...och jag skrev direkt från hjärtat..Men!! Jag förväntade mig verkligen inte att jag skulle få sånna kommentarer från vissa som t.e.x:- hjärtat har väl inget med kärlek och göra? Eller att dem skulle lägga upp ett blodigt hjärta under sin kommentar ! Är killar helt känslokalla ? Kan man int få skriva en dikt utan att man kommer med sjuka kommentarer? :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Tyvärr så är det inte så lätt att få seriösa svar på en sådan tråd på detta forum. Det finns killar som inte är känslokalla också ska du se. Ta inte illa upp av svaren bara, det är bara att ruska av sig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag skrev en dikt för nårra dagar sen som jag lade ut här...och jag skrev direkt från hjärtat..Men!! Jag förväntade mig verkligen inte att jag skulle få sånna kommentarer från vissa som t.e.x:- hjärtat har väl inget med kärlek och göra? Eller att dem skulle lägga upp ett blodigt hjärta under sin kommentar ! Är killar helt känslokalla ? Kan man int få skriva en dikt utan att man kommer med sjuka kommentarer? :'( Inte på detta forum iaf tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag skrev en dikt för nårra dagar sen som jag lade ut här...och jag skrev direkt från hjärtat..Men!! Jag förväntade mig verkligen inte att jag skulle få sånna kommentarer från vissa som t.e.x:- hjärtat har väl inget med kärlek och göra? Eller att dem skulle lägga upp ett blodigt hjärta under sin kommentar ! Är killar helt känslokalla ? Kan man int få skriva en dikt utan att man kommer med sjuka kommentarer? :'( Inge o göra, trivs du inte... ...dra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Helt oskylldig Redigerad 17 maj, 2005 av Perlan_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Ey, Tjejen, du kunde ha skrivit det där i den gammla tråden också...bara så du vet...puss puss. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Tyvärr så är det inte så lätt att få seriösa svar på en sådan tråd på detta forum. Det finns killar som inte är känslokalla också ska du se. Ta inte illa upp av svaren bara, det är bara att ruska av sig *klappa på huvudet* Men lilla Stjärnfaall___... 1. Odla humor. 2. Förvänta dig inte så mycket. Du kommer till ett forum, beter dig som en n00b av sjunde graden, det första du gör är att starta en helt onödig tråd som inte har något som helst värde ELLER något att diskutera. Det enda där var ett påstående från dig, tjoho. 3. Dra inte alla över en kam. Alla killar är inte likadana, vi är som... snöflingor. Alla är unika, och var och en är vi väldigt fina. Det är när vi är många tillsammans som det blir jobbigt. 4. Vad förväntade du dig? En dikt på ett GTA-forum, där i stort sett ALLA är oseriösa hela tiden... ja jisses. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Lär dig tåla nåt ffs Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag skrev en dikt för nårra dagar sen som jag lade ut här...och jag skrev direkt från hjärtat..Men!! Jag förväntade mig verkligen inte att jag skulle få sånna kommentarer från vissa som t.e.x:- hjärtat har väl inget med kärlek och göra? Eller att dem skulle lägga upp ett blodigt hjärta under sin kommentar ! Är killar helt känslokalla ? Kan man int få skriva en dikt utan att man kommer med sjuka kommentarer? :'( Men vad f... Som de andra sa, vad förväntar du dig?! Publicera dina verk på "sockerdricka.nu" eller nåt istället, om du vill på "seriösa" svar! Förresten så har de rätt i att kärlek inte har något med hjärtat att göra, oc om du får lägga in bilder på diverse skit i dina posts, så får vi andra det med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Men vi killar är svin som bara tänker på sex och förväntar oss att kvinnor ska vara slavar som hämtar öl och chips åt oss när vi ligger i soffan framför tips-extra men asså seriöst, vi killar "uppskattar" inte dikter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Känslokall ? njäääe... var en jävligt känslig person innan Men inte lika mycket längre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Men vi killar är svin som bara tänker på sex och förväntar oss att kvinnor ska vara slavar som hämtar öl och chips åt oss när vi ligger i soffan framför tips-extra men asså seriöst, vi killar "uppskattar" inte dikter Lägg av nu... Du kan inte tala för alla killar och alla dikter går inte ut på fjärilar, blommor och manliga balettdansöser! Läs det som Mahola skrev i den gamla topicen. Det är också poesi... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) men asså seriöst, vi killar "uppskattar" inte dikter Klart vi gör. Inte alla, men många uppskattar bra och originella dikter verkar det som. Exempelvis Mahalos dikt i Kärlek-tråden. Kärleksdikter är mer uttjatade än din mamma-skämt. Tija, kan du sluta skriva precis samma sak som mig fast med vänligare ton? Redigerad 17 maj, 2005 av Topp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Welcome to the internet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Klart vi gör. Inte alla, men många uppskattar bra och originella dikter verkar det som. Exempelvis Mahalos dikt i Kärlek-tråden. Kärleksdikter är mer uttjatade än din mamma-skämt. Tija, kan du sluta skriva precis samma sak som mig fast med vänligare ton? Nej. Det är min grej att skriva samma sak som du, med vänligare ton. Det är mitt uppdrag här på GTAsajten, you knows!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 De där mansgrisarna *suck* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Men vi killar är svin som bara tänker på sex och förväntar oss att kvinnor ska vara slavar som hämtar öl och chips åt oss när vi ligger i soffan framför tips-extra Amen, brother! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag tycker det här är grymt löjligt, om du inte tål den där skiten, varför drar du inte? Eller iallafall drar de i samma topic, vafan, tål du inte motgångar o shit, så dra bara liksom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Onej, långt ifrån känslokall. Jag älskar alla kvinnor. På motsatta sidan könet är det lite hit och dit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Killar är skit! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts