Corleone Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Remaken av ett av världens bästa spel, Final Fantasy 7, kan komma att släppas till ps3. Många är vi som vill ha detta spel så det vore dumt av Square enix att låtsas som inget, det finns pengar att tjäna. Källa: http://www.gamespot.com/ps3/rpg/finalfanta...review_headline Redigerad 17 maj, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Nej, det var ett teknologi demo. Ingenting är bekräftat om en rmake. Get your facts straight boy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag vet och jag läste det. Det var bara introt som var omgjort hitintills men mycket talar för att det kommer att släppas en remake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag vet och jag läste det. Det var bara introt som var omgjort hitintills men mycket talar för att det kommer att släppas en remake. Du baserar detta påstående på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 JAg har även hört att Square jobbar på ett topp hemlig projekt som har att göra med FF7, detta topp hemliga projekt ska släppas till PS3... Aningen är det en Remake eller uppfäljare, ellre inget alls! den som lever får se... Källa: Gamereactor Tidningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Du baserar detta påstående på? Att teknologi demon är släppt och att det skulle göra många mäniskor besvikna om man inte gkorde en remake. Alltså ingen ren fakta, bara spekulationer...men hey kolla på Arman och hans spekulationer om San Andreas, vad ledde dom till? Redigerad 17 maj, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 JAg har även hört att Square jobbar på ett topp hemlig projekt som har att göra med FF7, detta topp hemliga projekt ska släppas till PS3... Aningen är det en Remake eller uppfäljare, ellre inget alls! den som lever får se... Källa: Gamereactor Tidningen Låter ju topphemligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 JAg har även hört att Square jobbar på ett topp hemlig projekt som har att göra med FF7, detta topp hemliga projekt ska släppas till PS3... Aningen är det en Remake eller uppfäljare, ellre inget alls! den som lever får se... Källa: Gamereactor Tidningen Ingen uppföljare. Snälla Jahve, Buddah, Allah, whoever. Låt en hämndens blixt träffa samtliga programmerare om ett sådant arbete inleds. Död åt ledningen och död åt alla. Square Enix anställda och alla deras släktingar skola drabbas av digerdöd och deras får skall säljas utan att de får några pengar. Deras barn skall säljas som slavar och hela världen skola dränkas i ett mörker som aldrig tar slut. Remake, ja. Uppföljare, aldrig nånsin i helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Remake, ja. Uppföljare, aldrig nånsin i helvete. Kunde inte sagt det bättre själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts