nikke3D Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 HAHAH tjaa jo att jag undrar om jag har nått fel på mitt gta vc eller finns denna bil ?? den kan hoppa ganska högt så?! men ni kanse har sett den! men jag bara undrade ahah! men den är grym!! ahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 En kompis till mig hittade en likadan den är väldigt mysko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) *LOST ON THE INTERNET* Redigerad 18 maj, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 17 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 HAha nej det har jag inte! men om du letar vid flygplatsen efter vägarna så kanse du hittar den! och jag har inte använg nån trainer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Taxi utan taxi-skylt, mm okej. Och alla taxibilar får den där boostgrejen när man gjort 100 körningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 här http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/Bil_2.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Hmm, vad heter den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Är inte det en Sentinel? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Är inte det en Sentinel? :"> Nej PUCKO *ironisk* Det är en polis/taxi utan "pryl" på taket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Vad har detta med GTA Modding att göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 18 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Det värkade ganska "tråkig" stämmning här eller vad man ska säga!! ahah ne men aaa bara undrade en grej! men får man inte det eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Vad har detta med GTA Modding att göra?? Han kanske tror att det finns en mod som installerar den bilen "i smyg"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 (redigerad) Vad heter bilen om du går in i den (förmodligen: taxi Hallo jag väntar på svar Redigerad 29 maj, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts