Matteus Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Okej, först var jag osäker VAR jag skulle göra topicen. Jag tänkte lite på allmänt efter som frågan är "Vilken tidning tycker du är bäst". Men eftersom båda tidningarna syslar med spel så beslutade jag mig att lägga den här. NU TILL SAKEN!! Själv röstar jag på Super Play. Jag har läst den i snart 5 år och tycker den är väldigt bra men jättebra innehåll. Nyligen slutade många (se alla) recensenter på Super Play utom Tommy Rydling som nu är chefredaktör. Många av dom som slutade startade istället RESET, en ny tidning tillsammans med folk från andra tidningar och internet sajter. Jag köpte första numret av tidningen men trots att många av mina favorit recensenter var där så gillade jag inte tidningen. Nu, vad tycker ni andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Vote: super play, har aldrig läst RESET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Knull vote. har inte läst reset än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Trogen SuperPLAY-läsare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Har bara läst Super Play, gjorde det under några år. VQte: Super Play Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Har läst Super Play i snart tre år, och jag har aldrig ens sett någon affär sälja RESET, så det får bli SP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Vafan är Reset? VOTE: SP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Vafan är Reset? En speltidning. Multiformat (?), bildat av tidigare redaktionsmedlemmar på Super Play och PC Gamer. Ehm...inte läst den så vet inte så mycket om den dock. Finns ju fan inte att köpa ens på Maxi. Vote: Votar när jag läst Reset. btw: Gillade SP för några år sen, nu är den dock dålig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Jag är togen SP läsare så jag stannar hoss dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 RESET är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Läser båda men det får bli SP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts