Jump to content

Super Play vs. Reset

Matteus
 Share

Vilken är bäst?  

25 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Okej, först var jag osäker VAR jag skulle göra topicen. Jag tänkte lite på allmänt efter som frågan är "Vilken tidning tycker du är bäst". Men eftersom båda tidningarna syslar med spel så beslutade jag mig att lägga den här.

NU TILL SAKEN!!

Själv röstar jag på Super Play. Jag har läst den i snart 5 år och tycker den är väldigt bra men jättebra innehåll. Nyligen slutade många (se alla) recensenter på Super Play utom Tommy Rydling som nu är chefredaktör.

Många av dom som slutade startade istället RESET, en ny tidning tillsammans med folk från andra tidningar och internet sajter. Jag köpte första numret av tidningen men trots att många av mina favorit recensenter var där så gillade jag inte tidningen.

Nu, vad tycker ni andra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan är Reset?

En speltidning. (w00t)

Multiformat (?), bildat av tidigare redaktionsmedlemmar på Super Play och PC Gamer. Ehm...inte läst den så vet inte så mycket om den dock. Finns ju fan inte att köpa ens på Maxi. :P

Vote: Votar när jag läst Reset.

btw: Gillade SP för några år sen, nu är den dock dålig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor