Funnylin Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Första gången jag borrade så ville jag inte ha någon bedövning, och det kändes inte heller någonting att borra! Ord! (Kom nyss hem) Isade lite möjligtvis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Jag ska också ha min tandstälning i 2 år(det har redan gått ca 1år nuu).Första veckan är jobbigast men sen går det över.+Dina tänder blir helt raka, inte helt fuckade som mina var innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Första gången jag borrade så ville jag inte ha någon bedövning, och det kändes inte heller någonting att borra! Pröva då en rotfyllning utan bedövning, har hört att det inte ska vara så skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Jag fick det för en vecka sen för att en tand var sne. I början var det jätte irriterande men nu känns det inte ens att den ligger där och tanden har faktiskt redan flyttat sig lite. 2 år är en lång tid. Min bror fick ha tandställning i ett halvår när han var liten men de hade sagt ett år. Så det är inte säkert du får ha den så länge som de säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Har haft räls uppe och nere i munnen i ett år nu. Efter att jag har bytt till en hårdare båge så gör det ont i en vecka ungefär. Mina tänder har flyttat sig mycket bra och nu sitter de perfekt! Jag undrar dock hur de ska fixa mitt överbett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Har haft räls uppe och nere i munnen i ett år nu. Efter att jag har bytt till en hårdare båge så gör det ont i en vecka ungefär. Mina tänder har flyttat sig mycket bra och nu sitter de perfekt! Jag undrar dock hur de ska fixa mitt överbett... Hellre har man väl överbett än underbett. Dom som har underbett kan ju inte se arga ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts