Leone Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Spelet hackar! jag vet inte varför! Jag kör inga andra program samtidigt. Någon som vet vad jag kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 haha låter lite roligt att gta 1 hackar men det kan va så me gamla spel, att datorn är FÖR bra för spelet. vad har du för dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 (redigerad) Som joakimnestor sa, du har för bra dator. Testa att trycka på F5 eller F6, F7 eller nåt. Men då går det såinih*lvetes fort! Redigerad 30 december, 2002 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 31 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 ok...hehe, ne jag har en alldelles ny och kraftig dator, antagligen därför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 jo kanske det annars så har du repat skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 jo kanske det annars så har du repat skivan Nää.. De é datorn som gör de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 nämen pröva en bättre Skärm upplösning.. o fixa så att de blir bättre grafik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 1 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Jag citerar hultan: Problemet är inte att datorn är för dålig, tvärtom, den är för bra. GTA är ett mycket gammalt spel och när det byggdes så la man in en spärr så att snabba datorer inte skulle kunna köra spelet snabbare än sämre datorer. Det finns två lösningar på problemet, det ena är att trycka på F8 för att stänga av spärren men då kommer spelet istället att gå alldeles för fort. Det andra och kanske bästa sättet är att ladda ner ett program som slöar ner din dator, låter tokigt men det fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Jag citerar hultan: Problemet är inte att datorn är för dålig, tvärtom, den är för bra. GTA är ett mycket gammalt spel och när det byggdes så la man in en spärr så att snabba datorer inte skulle kunna köra spelet snabbare än sämre datorer. Det finns två lösningar på problemet, det ena är att trycka på F8 för att stänga av spärren men då kommer spelet istället att gå alldeles för fort. Det andra och kanske bästa sättet är att ladda ner ett program som slöar ner din dator, låter tokigt men det fungerar. Tänkte precis säga det där Jag vet att det ska finnas program som slöar ner datorn... men jag vet inte riktigt vart man hittar dom... säg till om ni hittar något men jag ska själv ut och leta lite på nätet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 varför vill man spela gta1??det e ju fulare än doom1(nästan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 varför vill man spela gta1??det e ju fulare än doom1(nästan) Om man spelar i upplösning 800x600x32 får man rätt schysst grafik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 varför vill man spela gta1??det e ju fulare än doom1(nästan) det är ju faktiskt ganska kul med motorcykeln.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 haha låter lite roligt att gta 1 hackar men det kan va så me gamla spel, att datorn är FÖR bra för spelet. vad har du för dator? he he he!! det e första gången som jag har hört att en dator e för bra! det brukar alltid låta så här: F'n jag måste trimma den så att den blir snabbare och bättre!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts