AE_Dave Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Undrar bara om det är så för andra också, att det inte går att logga in på msn för tillfället? Har försökt sen typ klockan 1200 ungefär men det vill sig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Funkar inte... har frågat några andra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Gå in på webmessenger, det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Funkar inte för mig heller.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Hahaha, jag är inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Det funkade inte för mig heller. prövade sen 9 i morse . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Web messenger funkar inte för mig Redigerad 17 maj, 2005 av Weaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Det funkar inte för mig heller slutade funka ungefär vid 10:15 imorse, webmessenger funkar inte heller för mig... Redigerad 17 maj, 2005 av fabian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Mitt funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Inte haft något problem idag, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Om ni någon gång vill kolla om tjänsten är nere, pinga messenger.hotmail.com med port 1863, eller gå in på sidan jag la upp för ett tag sen som gör det åt er http://vigge.net/msn/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 För mig funkar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Står ju på vigges hemsida att det funkar, och nu börjar flera personer säga att det funkar... Now that is crap. "Tyvärr kunde vi inte logga in dig till MSN Messenger just nu. Försök igen senare. 80072efd" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Står ju på vigges hemsida att det funkar, och nu börjar flera personer säga att det funkar... Now that is crap. "Tyvärr kunde vi inte logga in dig till MSN Messenger just nu. Försök igen senare. 80072efd" Samma här. Webmmesenger sidan funkar inte för mig heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Skumt... Det funkar för mig, men nu är det bara jag och två till som är inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Skumt... Det funkar för mig, men nu är det bara jag och två till som är inne Vad har du för MSN version? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Vad har du för MSN version? Använder webmessenger just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Använder webmessenger just nu Kan du ge min länk till webb msn? snälla =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Kan du ge min länk till webb msn? snälla =) Här, webbmessenger.msn.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Här, webbmessenger.msn.com Fungerar inte att hitta sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts