leftbehind Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag har i uppgift att skriva en intervju med en arbetande person, men jag har ingen o intervjua så jag har gjort upp allting, med vem som ja ska "intervjua" osv, behöver dock hjälp med en lyckad intervju, alltså, skriv lite tips, och nåra rader som kan vara hjälpsamma, tack på förhand. Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Fråga Hultenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Men jag frågar alla på forumet. Ge vettiga inlägg tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Hej, berätta mer om dig själv Vad gör du på dagarna då? Hur många gånger per dag går du på toa? Hur stor kuk har du? Har du nånsin haft en bögupplevelse? När blev du av med oskulden? Vad hette hon? Vilken musik gillar du? Har du nån favoriartist? Tycker du inte Tupac är den bästa musikern nånsin? Tycker du inte brudar kan bete sig som horor ibland? Är du blyg? Går du naken hemma? Vad tycker du om Naken-Janne? Blablabla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Vad gör du på dagarna då? Är med Cortez Hur många gånger per dag går du på toa? Beror på cortez Hur stor kuk har du? 10ggr längre än din. Har du nånsin haft en bögupplevelse? Eh, har inte alla det? När blev du av med oskulden? Våldtogs när jag var 2.. Vad hette hon? Hon sa att jag skulle kalla henne Cortez. Vilken musik gillar du? HÅRDROCK Har du nån favoriartist? Ja, inte fan är det tupac iaf Tycker du inte Tupac är den bästa musikern nånsin? Ne Mozart är bättre. Tycker du inte brudar kan bete sig som horor ibland? Nejje Är du blyg? Ja.. Går du naken hemma? Allways with you. Vad tycker du om Naken-Janne? Soetiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Hej, berätta mer om dig själv Vad gör du på dagarna då? Hur många gånger per dag går du på toa? Hur stor kuk har du? Har du nånsin haft en bögupplevelse? När blev du av med oskulden? Vad hette hon? Vilken musik gillar du? Har du nån favoriartist? Tycker du inte Tupac är den bästa musikern nånsin? Tycker du inte brudar kan bete sig som horor ibland? Är du blyg? Går du naken hemma? Vad tycker du om Naken-Janne? Blablabla... Höhö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Hej, berätta mer om dig själv Vad gör du på dagarna då? Hur många gånger per dag går du på toa? Hur stor kuk har du? Har du nånsin haft en bögupplevelse? När blev du av med oskulden? Vad hette hon? Vilken musik gillar du? Har du nån favoriartist? Tycker du inte Tupac är den bästa musikern nånsin? Tycker du inte brudar kan bete sig som horor ibland? Är du blyg? Går du naken hemma? Vad tycker du om Naken-Janne? Blablabla... Vissa var helt Ok faktiskt, men min svenska lärare uppskattar nog inte vissa av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Vissa var helt Ok faktiskt, men min svenska lärare uppskattar nog inte vissa av dom Inte det heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Inte det heller... Man stavar väl svenska så? Fan vad jag var rolig nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Fan vad jag var rolig nu... Funderat på stand-up karriär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Funderat på stand-up karriär? Nä, mina kompisar säger att jag är ungefär lika rolig som en jordnöt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 .w0rd på dina kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Inte det heller... Vem vet, hon kanske är svensk... Redigerad 17 maj, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 LoL på Zack --- Bra frågor: Hur är läget? Trivs du med ditt jobb? Vad skulle du helst vilja arbeta som? Hur ser en normal dag ut för dig? Får du en rättvis lön utifrån vad du arbetar (enligt digsjälv) ? Vad är det bästa med jobbet? Vad är det sämsta med jobbet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts