Weaper Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Asså, är det bara jag som tycker att det är lite konstigt när en kille på typ.. "lunarstorm" skriver, Hej. puss Eller? det är ju okej om man skriver det till tjejer, eller om en riktigt homosexuell skriver det till sin pojkvän. Men om det bara e kompisar emellan så har jag inte fattat poängen med det, jag stör mig ganska mycket på det. Någon som håller med? Är absolut imote emot homosexuella, men jag är defenitivt emot lunarstorm! /Wea Redigerad 17 maj, 2005 av Weaper Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Men, vafan? Lås och varna. Mobbad tråd! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 När jag hade lunar så skrev jag det till mina killkompisar bara för att skojja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Men, vafan? Lås och varna. Mobbad tråd! W0rd warnad and stuffs Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Vissa av mina polare säger puss i telefon eller på msn. Fast jag säger inte puss tillbaka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Haha, säger puss till alla killar, tycker det är så vackert ord. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Det är nog jätteseriöst och när nån skriver puss... //Pöss! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Nån homo här?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Nån homo här?? Jag e massor av homo...!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Nån homo här?? Ja, lätt. Pöss på alla speciellt xstreem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Nån homo här?? sapiens? ----- btw: Klart man skriver Puss. Puss, puss på alla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Homasp... Homasapi... Homosapi... Nej! va fan..! H-o-m-o-s-a-p-i-e-s? Heter man så? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 17 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Aja, jag skriver iaf inte puss. Redigerad 17 maj, 2005 av Weaper Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Jag skriver aldrig puss, dock har jag fått höra det. @Sikorka: Homos sapiens Redigerad 17 maj, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag skriver aldrig puss, dock har jag fått höra det. @Sikorka: Homos sapiens Aldrig sett nån kille som sagt det åt mig xP.. Fast min granne brukar säga "Sköt om dig" med väldigt fjollig röst , Nästan lite störande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 @Sikorka: Homos sapiens Homo sapiens sapiens Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Funnylin; du vet så mycket. Kan du inte gifta dig med mig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Asså, är det bara jag som tycker att det är lite konstigt när en kille på typ.. "lunarstorm" skriver, Hej. puss Eller? det är ju okej om man skriver det till tjejer, eller om en riktigt homosexuell skriver det till sin pojkvän. Men om det bara e kompisar emellan så har jag inte fattat poängen med det, jag stör mig ganska mycket på det. Någon som håller med? Är absolut imote emot homosexuella, men jag är defenitivt emot lunarstorm! /Wea Så pryd! Vad är problemet liksom? Det betyder inte att man är kär i personen i fråga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Homo sapiens sapiens Precis. Homo sapiens = Människan som vet Homo sapiens sapiens = Människan som vet att hon vet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 "Heavy words are so lightly thrown"...men puss?! Det är ju bara mysigt! Tihi. Även fast jag inte skriver det till killar, men jag har inget s.k. problem med det. Att säga att man älskar någon, dock, det görs för ofta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts