Azore Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 men den som klagar på att 360 inte kommer få några bra spel kommer bli förvånade... Har kollat på en hel del av gametrailers trailers och vad jag såg så kommer det finnas lika många bra spel till Xbox 360 som till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Playstation3 spel Xbox360 spel Gämför själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Playstation3 spel Xbox360 spel Gämför själva. Hittade mycket smarrigt på 360 listan, men bara nya Gran Turisom värkade som bara va lite intresant på PS3 listan LÄS OCH BEGRUNDA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Hittade mycket smarrigt på 360 listan, men bara nya Gran Turisom värkade som bara va lite intresant på PS3 listan LÄS OCH BEGRUNDA! Orkar inte läsa din uppsats. Har en egen att skriva, om ljusreflektioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Orkar inte läsa din uppsats. Har en egen att skriva, om ljusreflektioner. Det skrev jag om förra året, du kan få min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Det skrev jag om förra året, du kan få min Joo... skulle behöva lite fakta... fixa över den på nått sätt. Länka eller något. Äditt: Glömde alla böcker och sådant shit i skolan... har inte ens börjat... den ska vara inne nu på fredag. Redigerad 25 maj, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Joo... skulle behöva lite fakta... fixa över den på nått sätt. Länka eller något. Äditt: Glömde alla böcker och sådant shit i skolan... har inte ens börjat... den ska vara inne nu på fredag. Sa det mest på skämt, men jag kan hjälpa dig me lite frågor o sånt över msn om du vill :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 @Hemulen: ta en titt på den här presskonferancen OOO och sedan på den här OOO när du ändå håller på kan du ta en titt på Nintendos också...gillar den, dom visar sig lite kaxigare än annars OOO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Sa det mest på skämt, men jag kan hjälpa dig me lite frågor o sånt över msn om du vill :"> Hahaha, aja... okay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Playstation3 spel Xbox360 spel Gämför själva. Devil May Cry, Fifth Phantom Saga, Gundam World och en hel del andra spel värka vara goa. Sen finns det ju alltid GTA & MGS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vote: inget. Ska köpa båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Nej nu orkar inte jag diskutera er med er, jag tycker 360 verkar bäst, ni tycler p3 verkar bäst, Fine jag köper 360 ni köper PS3, alla e glada o ingen behöver mobba den andre för hur dålig konsoll den har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Null vote: Revolution! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Nej nu orkar inte jag diskutera er med er, jag tycker 360 verkar bäst, ni tycler p3 verkar bäst, Fine jag köper 360 ni köper PS3, alla e glada o ingen behöver mobba den andre för hur dålig konsoll den har? Bra, börja tröttna på att diskutera med dig. Båda tycker att sin konsoll är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Man får ju tänka logistkt osså, köpa en konsol som e från 2005 llr sent i 2006? på den lilla tiden kan teknologin utvecklas otroligt mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZeWoX Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Null vote: Revolution! Håller med till 100%!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 PS3 Fan va härlig det blir när det kommer ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 JAG SKA FAN HA BÅDA TVÅ!!! CALL OF DUTY 2 kommer äga till xbox 360 och nya gta kommer nog oxå äga till ps3. Hoppas det blir ett GTA online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Priset för xbox 360 har kommit ut!!! 300dollar (ca: 2100kr!) Skit billigt ju! KLICKA HÄR FÖR ATT LÄSA MER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Priset för xbox 360 har kommit ut!!! 300dollar (ca: 2100kr!) Skit billigt ju! KLICKA HÄR FÖR ATT LÄSA MER Dollarn kan stiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts