Sikorka Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Alla 3 konsollerna ska ha det Ska alla Konsoller ha xbox Live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ska alla Konsoller ha xbox Live? Det är gratis onlinefunktion dem snackar om. Observera: Gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 En sak är säker, jag köper icke Piss Shit 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) En sak är säker, jag köper icke Piss Shit 2. Varför? För att den ha bättre prestanda, spel och kan stödja upp till 8 handkontroller på 2 TV-apparater samtidigt? Men, men, smaken är som baken, delad och hårig Redigerad 25 maj, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Nue, jag skall icke PS3 därför att den kommer vara 3 dubbelt så dålig som en tredjedel utav Xbox 360is prestanda. XboX åt folket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Nue, jag skall icke PS3 därför att den kommer vara 3 dubbelt så dålig som en tredjedel utav Xbox 360is prestanda. XboX åt folket! Ååh äntligen, jag är inte den enda intelligenta, mogna människan här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Smaken är som baken, en del torkar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
king Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) PS3 lätt kolla bara spelen MGS4, Gran Turismo 5 och Killzone 2 vad har eran Xbox 360, som redan känns gammal jämfört me PS3, att sätta emot? Redigerad 24 maj, 2005 av king Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Nue, jag skall icke PS3 därför att den kommer vara 3 dubbelt så dålig som en tredjedel utav Xbox 360is prestanda. XboX åt folket! Redan visat den men kan visa den igen, en lista från IGN: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/PS3_vs_X-box.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 .xbox är fet och kommer alltid vara fet... Mickrosoft rengör sina sladdar med fett... xbox kommer alltid vara underlägsen! Jäkla reklamare! Dom bore satsa mer pengar på sina project än reklam! Playstation 3 Rulzzz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Glöm inte att Xbox har en tidsinställd avsmällare som sprängs framför spelarnas ansikten. Hoppas Xbox 360 exploderar ännu mer! HAHAHAHAHAHHAHA! PS3 Fo' Life!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 .xbox är fet och kommer alltid vara fet... Mickrosoft rengör sina sladdar med fett... xbox kommer alltid vara underlägsen! Jäkla reklamare! Dom bore satsa mer pengar på sina project än reklam! Playstation 3 Rulzzz!!! OM du har läst nått överhuvud taget så kommer nya Xbox vara mindre än PS3, den kommer även ha en snabbare processor (även om PS3ans är kraftigare). Pis auvt dövds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) OM du har läst nått överhuvud taget så kommer nya Xbox vara mindre än PS3, den kommer även ha en snabbare processor (även om PS3ans är kraftigare). Pis auvt dövds Men den är Fet innombords! Om man öppnar den så väller det bara ut fet och feta sladdar... Edit:Weiii kraftigare Redigerad 25 maj, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Säger som jag alltid säger: Mjukvaran mina vänner, mjukvaran är det som är viktigast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Säger som jag alltid säger: Mjukvaran mina vänner, mjukvaran är det som är viktigast. Helt rätt, ännu en anledning att köpa 360, vet iofs inte hur det kommer se ut på PS3, men om båda går vidare på samma stil så kommer xbox köra om ps3an så de stinker kaffesump om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Helt rätt, ännu en anledning att köpa 360, vet iofs inte hur det kommer se ut på PS3, men om båda går vidare på samma stil så kommer xbox köra om ps3an så de stinker kaffesump om det... Vilka bra spel kommer xbox 360 bjuda på (förutom HALO) som inte ps3 spelarna kommer kunna ta del av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vilka bra spel kommer xbox 360 bjuda på (förutom HALO) som inte ps3 spelarna kommer kunna ta del av? Tetris 360? Inte vet jag heller... Halo är det enda dom kan komma med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vilka bra spel kommer xbox 360 bjuda på (förutom HALO) som inte ps3 spelarna kommer kunna ta del av? W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vilka bra spel kommer xbox 360 bjuda på (förutom HALO) som inte ps3 spelarna kommer kunna ta del av? Nu trodde jag iofs vi pratade om den inbygda mjukvaran i konssolen (meyerna och sånt) men den som klagar på att 360 inte kommer få några bra spel kommer bli förvånade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Nu trodde jag iofs vi pratade om den inbygda mjukvaran i konssolen (meyerna och sånt) men den som klagar på att 360 inte kommer få några bra spel kommer bli förvånade... Vi snackar om spel och program när vi säger mjukvara, inte några menyer(meyer=menyer?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts