Jump to content

Xbox 360 eller Ps3

notorius
 Share

Vilken ska ni köpa?  

125 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 185
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

.xbox är fet och kommer alltid vara fet... Mickrosoft rengör sina sladdar med fett... xbox kommer alltid vara underlägsen! Jäkla reklamare! :wub: Dom bore satsa mer pengar på sina project än reklam! -_-

Playstation 3 Rulzzz!!!

OM du har läst nått överhuvud taget så kommer nya Xbox vara mindre än PS3, den kommer även ha en snabbare processor (även om PS3ans är kraftigare).

Pis auvt dövds

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OM du har läst nått överhuvud taget så kommer nya Xbox vara mindre än PS3, den kommer även ha en snabbare processor (även om PS3ans är kraftigare).

Pis auvt dövds

Men den är Fet innombords! Om man öppnar den så väller det bara ut fet och feta sladdar... :wub:

Edit:Weiii kraftigare -_-

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säger som jag alltid säger:

Mjukvaran mina vänner, mjukvaran är det som är viktigast.

Helt rätt, ännu en anledning att köpa 360, vet iofs inte hur det kommer se ut på PS3, men om båda går vidare på samma stil så kommer xbox köra om ps3an så de stinker kaffesump om det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt rätt, ännu en anledning att köpa 360, vet iofs inte hur det kommer se ut på PS3, men om båda går vidare på samma stil så kommer xbox köra om ps3an så de stinker kaffesump om det...

Vilka bra spel kommer xbox 360 bjuda på (förutom HALO) som inte ps3 spelarna kommer kunna ta del av?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka bra spel kommer xbox 360 bjuda på (förutom HALO) som inte ps3 spelarna kommer kunna ta del av?

Nu trodde jag iofs vi pratade om den inbygda mjukvaran i konssolen (meyerna och sånt) men den som klagar på att 360 inte kommer få några bra spel kommer bli förvånade...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu trodde jag iofs vi pratade om den inbygda mjukvaran i konssolen (meyerna och sånt) men den som klagar på att 360 inte kommer få några bra spel kommer bli förvånade...

Vi snackar om spel och program när vi säger mjukvara, inte några menyer(meyer=menyer?) :wub:-_-:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor