hubbert Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Efter som jag tjänar så mycket så kan jag köpa båda. men jag vill inte ha x-box 360.så ps3 o nitendo rev blir det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 (redigerad) HELT KLART Xbox 360. Fast ps3 kommer ha bättre grafik kort! Xbox kommer lätt bli bättre med gratis xbox live och sånt PS3an kommer inte bara att ha bättre grafikkort, utan oxå bättre processor, bättre allt med andra ord. Onlinefunktionerna kommer att finnas och det kommer inte att kosta extra. Redigerad 20 maj, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 JAG har alltid tänkt köpa PS3:an, men nu när Oblivion kanske inte kommer till PS3 så vet jag faktiskt inte vilken detr blir... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 JAG har alltid tänkt köpa PS3:an, men nu när Oblivion kanske inte kommer till PS3 så vet jag faktiskt inte vilken detr blir... :'( Synd, det verka grymt. Jag får väl nöja mig med MGS4 och GTA4 Är det sant att Rev. ska släppas nästa sommar? Verka lite konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Skulle man inte kunna koppla trådlöst internet till PS3:an ? annars blir jag ledsen har ju 8mbit.. orka betala massa dyra online kostnader.. men det blir väll så om man inte kan koppla trådlöst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vet nån hur lång räckvid en PS3-kontroll har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vet nån hur lång räckvid en PS3-kontroll har? 100m så man kan störa sin granne om han spelar ps3. Hehehehe. Vet faktisgt inte. 10m kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 100m så man kan störa sin granne om han spelar ps3. Hehehehe. Vet faktisgt inte. 10m kanske Undrade eftersom jag ska koppla in Playstationet med en annan TV i ett annat rum. Man behöver ju bara ta med kontrollerna in. Smidigt http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/eusa_dance.gif Jag kollade avståndet och det var 7m, det lär räcka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Lugnt xbox 360, Mindre snygagre och bättre än PS3:an Dessutom har jag både xBox och PS2 hemma, xboxen startar hela tiden och krånglar alldrig, men ps2:an känns som en gammal bil, krävs ofta upp till 10 omstarter innan den läser skivan osv (OCH ja jag har rengjort lasern och allt sånt man kan göra, hadde samma problem redan när den var ny). Så nu har jag sagt mitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Dessutom har jag både xBox och PS2 hemma, xboxen startar hela tiden och krånglar alldrig, men ps2:an känns som en gammal bil, krävs ofta upp till 10 omstarter innan den läser skivan osv (OCH ja jag har rengjort lasern och allt sånt man kan göra, hadde samma problem redan när den var ny). Då är det nog något fel på din PS2. Min har aldrig haft problem att läsa in och jag har haft min sen PS2 släpptes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 En intressant läsning vad ska man tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Stämmer inte så bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 En intressant läsning vad ska man tro? Läste det där för några dar sen... det är ren bullshit. Faktum kvarstår fortfarande: PS3 Rules! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 En intressant läsning vad ska man tro? Ännu en lögn eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 HELT KLART Xbox 360. Fast ps3 kommer ha bättre grafik kort! Xbox kommer lätt bli bättre med gratis xbox live och sånt Vem sa att Xbox360 skulle ha en gratis live tjänst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vem sa att Xbox360 skulle ha en gratis live tjänst? Alla 3 konsollerna ska ha det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ännu en lögn eller? Vad säger att det där inte stämmer när alla PS3 propaganda tydligen är helt sann utan att man kollar källorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vad säger att det där inte stämmer när alla PS3 propaganda tydligen är helt sann utan att man kollar källorna? Säg en lögn som vi PS3-fans har sagt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag säger inte att ni ljugit, men jag säger att den här sidan värkar lika trolig som dom som är PS3 positiva, personligen skiter jag i vilken som är bäst, skall köpa 360 iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag säger inte att ni ljugit, men jag säger att den här sidan värkar lika trolig som dom som är PS3 positiva, personligen skiter jag i vilken som är bäst, skall köpa 360 iaf Jag ska ha båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts