Jump to content

Xbox 360 eller Ps3

notorius
 Share

Vilken ska ni köpa?  

125 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 185
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

HELT KLART Xbox 360. Fast ps3 kommer ha bättre grafik kort! Xbox kommer lätt bli bättre med gratis xbox live och sånt >_<

PS3an kommer inte bara att ha bättre grafikkort, utan oxå bättre processor, bättre allt med andra ord. Onlinefunktionerna kommer att finnas och det kommer inte att kosta extra.

Redigerad av Ronin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAG har alltid tänkt köpa PS3:an, men nu när Oblivion kanske inte kommer till PS3 så vet jag faktiskt inte vilken detr blir... :'(

Synd, det verka grymt. Jag får väl nöja mig med MGS4 och GTA4 ;)

Är det sant att Rev. ska släppas nästa sommar? Verka lite konstigt ;P:P;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

100m så man kan störa sin granne om han spelar ps3. Hehehehe. Vet faktisgt inte. 10m kanske

Undrade eftersom jag ska koppla in Playstationet med en annan TV i ett annat rum. Man behöver ju bara ta med kontrollerna in. Smidigt

Jag kollade avståndet och det var 7m, det lär räcka >_<:P;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lugnt xbox 360, Mindre snygagre och bättre än PS3:an

Dessutom har jag både xBox och PS2 hemma, xboxen startar hela tiden och krånglar alldrig, men ps2:an känns som en gammal bil, krävs ofta upp till 10 omstarter innan den läser skivan osv (OCH ja jag har rengjort lasern och allt sånt man kan göra, hadde samma problem redan när den var ny).

Så nu har jag sagt mitt. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dessutom har jag både xBox och PS2 hemma, xboxen startar hela tiden och krånglar alldrig, men ps2:an känns som en gammal bil, krävs ofta upp till 10 omstarter innan den läser skivan osv (OCH ja jag har rengjort lasern och allt sånt man kan göra, hadde samma problem redan när den var ny).

Då är det nog något fel på din PS2. Min har aldrig haft problem att läsa in och jag har haft min sen PS2 släpptes :rolleyes::lol::(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor