RadiuZ Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Denna bild svarar på de flesta frågorna: =) Mohaha, PS3 äger. Varför har man ingen möjlighet att rösta på Nintendo Revolution då? Nintendo har inte bekräftat några systemkrav än, men jag har hört att grafiken ska vara bäst av de tre maskinerna Här är föresten en skön bild från Killzone 2: edit-ops, blev lite stor Redigerad 17 maj, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Vad ni än säger så är och kommer ps3 att vara bättre än XboX 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Vem fan bryr sig om ps3 är bättre än xb360? Nejfan, jusste, ni var ju dessa idioter som skall slåss om småskit, så vad det, förlåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Då jag är inte är så insatt undrar jag vilken av konsollerna som är prestandamässigt bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Då jag är inte är så insatt undrar jag vilken av konsollerna som är prestandamässigt bäst? Än sålänge är det PS3:ans specifikationer som är bäst, Nintendo Revolutions specs är fortfarande dolda. HOI! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 XboX 360. finns nästan bara fördelar med den. snyggare, finare handkonstoller, bill gates äger företaget som gör dem (microsoft) med mera. verkar dock som om PS3 blir bättre "innanför skalet"- mässigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Har alltid hållit mig till Playstation, så min vote går till Playstation 3 for life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 17 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 PS3 spelen måste äga hårt. Blu-ray skivor på 54 GIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Jag har Playstation 1 och Playstation 2 Jag har har Xbox så.....jag vet ej vad jag ska köpa. Kan ni säga varför ni som tycker att PS3 är bäst varför den är bättre än Xbox360 så jag vet vilken jag vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Vem fan bryr sig om ps3 är bättre än xb360? Nejfan, jusste, ni var ju dessa idioter som skall slåss om småskit, så vad det, förlåt! Där måste jag hålla med dig faktiskt, alla börjar argumentera så fort man skriver xBox eller lik. Vafan, alla här behöver inte tycka lika. Även som PS3 nu må vara bättre så har vi redan hört det av x antal nu. Vi i sverige lever i ett samhälle som alla får tycka olika och får vara hur man vill vilket innebär att man inte ska klanka ner på folk som inte är lite som alla andra dvs kanske inte röstar på Sossarna som Majoriteten gjorde för något år sedan. Däremot får man göra sin röst hört men det böhöver inte gå till överdrift. Detta har detta forumets medlemmar problem med, fråga mig inte varför men jag kan tänka mig den låka åldern bland medlemmarna. Många topicar låser man för att de har spårat ut med spam som "ÖHHH!!!! PS3 ÄGER XBOX!! ÖHHH!!! YOOO!!!", skulle ni sluta med detta fåneri så skulle allt genast bli bättre. Låter inte detta trevligare "Jag tycker att PS3an är bättre för att....."? Redigerad 18 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Ps3 kommer att ÄGA Xbox bög60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vegeta_yulaw Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Sonys Playstation 3 Mycket kraftfull. Massor av uppföljare till klassiska spelserier och en rad helt nya titlar. Trådlösa handkontroller. Både gamla Playstation och Playstation 2-spel fungerar. Kommer inte förrän 2006. Microsofts Xbox 360 Kraftfull. Massivt stöd från spelutvecklare. Omfattande online-satsning. Trådlösa handkontroller. Ska släppas i Europa redan i år. Oklart vilka gamla Xbox-spel som kommer att fungera till den nya maskinen. Nintendos Revolution Spännande onlinesatsning. Maskinen är liten och behändig, lätt att ta med sig till kompisar. Trådlösa handkontroller Nya varianter av Mario, Metroid och Zelda. Intetsägande design. Kommer inte förrän nästa år. http://m3.idg.se/konsolfakta/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Ps3 kommer att ÄGA Xbox bög60 Sist jag kollade hette den xbox360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Jag har Playstation 1 och Playstation 2 Jag har har Xbox så.....jag vet ej vad jag ska köpa. Kan ni säga varför ni som tycker att PS3 är bäst varför den är bättre än Xbox360 så jag vet vilken jag vill ha. Här är en lista från IGN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Denna bild svarar på de flesta frågorna: =) WoW! Att xbox360 och ps3 skulle vara så mycket bättre än dagens pc datorer trodde jag aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 bill gates äger företaget som gör dem (microsoft) med mera. verkar dock som om PS3 blir bättre "innanför skalet"- mässigt Varför är det en fördel att Nördie äger Microsoft? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 PS3 absolut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Sist jag kollade hette den xbox360. Ja, men han tror att han är rolig du vet. Jag höll iaf nästan på att skratta ihjäl mig.......*not* Ps. Han är född 92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Av dom där två, Xbox 360... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts