Cortez Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 PS3 om man kan köpa till andra handkontroller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Fact. Den är mycket snyggare än Xbox 360. True !! "Xbox 360" haha vah fult namn....som att det är nån Skatebräda eller nåt hahhahahah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) True !! "Xbox 360" haha vah fult namn....som att det är nån Skatebräda eller nåt hahhahahah! Nej, den heter 360 för att när man köper den ska man slänga den ner i marken 360 grader och i 360 km/h! Redigerad 17 maj, 2005 av SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Nej, den heter 360 för att när man köper den ska man slänga den ner i marken 360 grader och i 360 km/h! HAHAHHAHAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Ps3 lätt *Gör bitchslap på alla som rösta Xbox 360* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Kommer förmodligen inte köpa någon av dom. Men om jag någonsin gör det blir det definitivt PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 ... och så kom SlewME. Japp, exakt vad jag gjorde, skriver det jag tycker är rätt och det jag känner för. Något som stör dig så får du gärna tala om det för mig så skulle jag bli tacksam. Förövrigt har jag en egen åsikt som jag antar att man skulle framföra i denna topic? Har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Ps3 lätt *Gör bitchslap på alla som rösta Xbox 360* Vöte: PS3 Hälsa från mig när du bitchslapar dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Har Xbox och var från början helt inställd på Xbox360. Men efter att nu ha sett filmerna och specsen för PS3:an måste jag motvilligt ge med mig. Nästa konsol blir PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Ps3 lätt *Gör bitchslap på alla som rösta Xbox 360* Jag väntar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Japp, exakt vad jag gjorde, skriver det jag tycker är rätt och det jag känner för. Något som stör dig så får du gärna tala om det för mig så skulle jag bli tacksam. Förövrigt har jag en egen åsikt som jag antar att man skulle framföra i denna topic? Har jag fel? LOL Hahaha, fy vad du tog i där. Jag sa: ... och så kom SlewME för att jag ville påpeka att du deltog i röstningen. Redigerad 17 maj, 2005 av SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag väntar. SLUTA! förstöra tråden skriv era åsikter om ps3 eller Xbox 360 inte Crapslaps bitchslaps,homoslaps,gayslaps,och hoeslaps OK!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 LOL Hahaha, fy vad du tog i där. Jag sa: ... och så kom SlewME för att jag ville påpeka att du deltog i röstningen. På dig lät det som om att jag kom och sabbade, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 På dig lät det som om att jag kom och sabbade, eller hur? Det finns flera sätt att tolka det på. Ta min mening som en metafor och klura fram svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Det finns flera sätt att tolka det på. Ta min mening som en metafor och klura fram svaret Haha , det gjorde jag för länge sedan. varför skriver du inte så till alla som röstar eller skriver? Slutsats: Du tycker att alla sak älska PS och hata xBox samt om man röstar på xBox är man inte välkommen i tråden :? Puss OnTopic: xBoxen såg proffsigare ut och låter även som om att den är bättre. Redigerad 17 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Det finns flera sätt att tolka det på. Ta min mening som en metafor och klura fram svaret Ja ett annat sätt att tolka va att du ville att SlweME skulle ha en åsikt. Varför annars skrev du så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Svårt o säga. Röstar på Xbox 360 för inte mycket info har kommit om ps3. Dessutom har dom sagt att processorn på ps3 kommer va 4ghz och xbox 360 3stycken x 3. Blir ju mer arbetkraft. Och xbox 360 släpps redan till julen medans ps3 kommer senare. Egentligen bör man testat båda innan man röstar något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 SlewME: Hehe, ha din åsikt Du har rätt till att rösta på vad du vill JMC: SlewME har sin egna åsikt, det respekterar jag. Ontopic: PS3 knäcker! Och låt tråden fortsätta ontopic så att ingen moderator låser den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Gillade ps2 innan som fan men bytte till xbox för grafikens skull. Sony har haft lååååååååååång tid o planera ps3 och hoppas den blir en succe! Redigerad 17 maj, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Svårt o säga. Röstar på Xbox 360 för inte mycket info har kommit om ps3. Dessutom har dom sagt att processorn på ps3 kommer va 4ghz och xbox 360 3stycken x 3. Blir ju mer arbetkraft. Och xbox 360 släpps redan till julen medans ps3 kommer senare. Egentligen bör man testat båda innan man röstar något. OBS. seg sida zzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts