Jump to content

Xbox 360 eller Ps3

notorius
 Share

Vilken ska ni köpa?  

125 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 185
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

... och så kom SlewME.

Japp, exakt vad jag gjorde, skriver det jag tycker är rätt och det jag känner för.

Något som stör dig så får du gärna tala om det för mig så skulle jag bli tacksam.

Förövrigt har jag en egen åsikt som jag antar att man skulle framföra i denna topic?

Har jag fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, exakt vad jag gjorde, skriver det jag tycker är rätt och det jag känner för.

Något som stör dig så får du gärna tala om det för mig så skulle jag bli tacksam.

Förövrigt har jag en egen åsikt som jag antar att man skulle framföra i denna topic?

Har jag fel?

LOL :wub:

Hahaha, fy vad du tog i där.

Jag sa: ... och så kom SlewME för att jag ville påpeka att du deltog i röstningen. ;)

Redigerad av SSL
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns flera sätt att tolka det på.

Ta min mening som en metafor och klura fram svaret :wub:

Haha :wub:, det gjorde jag för länge sedan.

varför skriver du inte så till alla som röstar eller skriver?

Slutsats:

Du tycker att alla sak älska PS och hata xBox samt om man röstar på xBox är man inte välkommen i tråden :?

Puss ;)

OnTopic:

xBoxen såg proffsigare ut och låter även som om att den är bättre.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svårt o säga. Röstar på Xbox 360 för inte mycket info har kommit om ps3. Dessutom har dom sagt att processorn på ps3 kommer va 4ghz och xbox 360 3stycken x 3. Blir ju mer arbetkraft. Och xbox 360 släpps redan till julen medans ps3 kommer senare. Egentligen bör man testat båda innan man röstar något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svårt o säga. Röstar på Xbox 360 för inte mycket info har kommit om ps3. Dessutom har dom sagt att processorn på ps3 kommer va 4ghz och xbox 360 3stycken x 3. Blir ju mer arbetkraft. Och xbox 360 släpps redan till julen medans ps3 kommer senare. Egentligen bör man testat båda innan man röstar något.

OBS. seg sida

zzzz

Länk till kommentar
Dela på andra sidor