RadiuZ Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 50gb? 54 gb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Super Mario Zelda Pikmin Metroid Luigi Får se om jag köper någon konsoll detta år. Jag har nästan alltid vari Nintendo trogen så det är mest intressant. Men 600kr per spel är för dyrt för vilken konsoll som helst. Hellre dator med spel på 300-400 isf. Konsoll är kul men det kan fortfarande inte slå en dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Blu-Ray kan lagra data med hjälp av DVD-skrivare, vilket gör att den blir 89% billigare. Sen ska den kunna ha 8 lager=200GB! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2005 Xbox 360 helt klart! jag har även en gansk självklart anledning! Halo 3 kommer komm till den konsolen då kan jag bara inte köpa något annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Vilken av spel konsollerna är bäst,tex minst laddningstid,mest minne osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 (redigerad) Vilken av spel konsollerna är bäst,tex minst laddningstid,mest minne osv? Det vet vi inte förän vi har provat båda konsollerna, men ser man på skivorna så laddar Blu-ray(PS3) mycket snabbare är en DVD(Xbox360). Revolutions skiva är okänd... Du kan se på den här listan som jag la upp tidigare: M3s lista Som du ser så har PS3 mindre men kraftfullare minne: PS3: 256 MB XDR RAM med en hastighet på 3,2 GHz X-box360: 512 MB GDDR3 RAM med en hastighet på 700 MHz Sen har PS3 256 MB grafik/video-minne medan xb360 har 10 MB Så överlag är PS3 bättre men dyrare Redigerad 13 juni, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts