Nasso Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Någon som vet något om ett nytt gta till ps3? Är det något som är "officiellt"? http://aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,646534,00.html I listan där finns Grand Theft Auto med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 VILL HAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VEM f*n bryr sig om vilka spel som kommer...!? Jag hade kunna utföra ett valfritt uppdrag ur GTASA IRL för att få ett PS3 idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Fan va nice men ja tycker att kontrollen va riktigt ful! vill ha samma som förut ps3 lär ju också kosta en del.. men ja ska köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Nåt med SA att göra? Varför skrev du på San Andreas forumet och inte på GTA snack? Redigerad 17 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Vill inte tjata men skriv trådarna rätt e ni snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Nu brister jag... !!! AAAAAHA! FYFAN VAD HÄFIG DEN ÄÄÄÄR!! ::D:P HAHAHAHHWW WAA VILL HA DEN!!!!!!! Redigerad 17 maj, 2005 av SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Värkar ju skit grymt (vill haaaa den ) !Fast den och dosan såg j*vligt fula ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Hittade... Kolla! IGN Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Fast den och dosan såg j*vligt fula ut Ja jag håller faktist med... Trodde Sony kunde göra snyggare än så... Handkontrollen ser ju fan ut som en missbildad banan... Fan Sony vakna upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jävlar Vill ha, vill ha, VILL HA! Verkar ju bli skitbra, synd bara för utseendet på konsolen och den träliga handkontrollen. Men att kunna spela sina PS2-spel på den gör ju saken bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Men grattis, allihoppa. Alla förstår väll att Rockstar ska fortsätta utveckla GTA spelen till Sony. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Ska Nintendo lansera "Revulution"? Det kanske blir bättre än Gamecube denna gång. Ska bli spännande att se vad de proppat in i den maskinen och hur den ser ut också. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Ska Nintendo lansera "Revulution"? Det kanske blir bättre än Gamecube denna gång. Ska bli spännande att se vad de proppat in i den maskinen och hur den ser ut också. =) . http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=28068 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 *DRUEL* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 VILL HAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VEM f*n bryr sig om vilka spel som kommer...!? Jag hade kunna utföra ett valfritt uppdrag ur GTASA IRL för att få ett PS3 idag!!! Big fucking great w0rd där, haha, skämt åsido, vilket uppdrag ska man ta , typ första i Gta III, kör hämta Misty på sjukhuset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Den här frågan kanske värkar vara lite dumt men vad är (Revolution). hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Den här frågan kanske värkar vara lite dumt men vad är (Revolution). hehe Nintendos nya konsoll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Jag har lite bilder på den om ni vill ha alla ser inte likadana ut lite myskoPLAYSTATION__3.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Jag har lite bilder på den om ni vill ha alla ser inte likadana ut lite mysko Använd såna här tecken när du skriver: , . och det där är en fäjkverision av PS3:an, den riktiga finns i min signature! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Den här frågan kanske värkar vara lite dumt men vad är (Revolution). hehe Varför (...)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts