Bubba Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Hej Jag har en fråga: Hur gör jag när jag ska stegra i GTA VC med hjälp av tangentbordet? // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Ställer in tangenterna där du vill ha den knappen sen är det bara as gasa o trycka ner tangenten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Eller trycka på den redan installerade knappen för det....Num Pad 6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Du måste ha ett program! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Det är riktigt skönt o stegra med en cross. Kört på ett hjul i 121 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Du måste ha ett program! Que säger jag bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts