Jump to content

Bilder på Playstation 3 har släppts

Danne
 Share

Recommended Posts

Ellerhmm, gör som en annan o köper alla :rolleyes:

Det är bara dom rika som kan göra så...

-------------------------------------------------------------------------

jag kommer lungt köpa PS3. Om man köper en x-box 360 BARA för att designen på PS3 är ful så ursäkta språket men då är man rent av dum i huvudet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Bockar för 1 st. PS3...*

Hoppas de inte stressar med att få den innan jul, som Xbox 360. Vill ju ha kvalitet. Men vem försöker jag lura? Tror Sony vet vad dom gör... Dock är jag lite skeptisk till handkontrollerna. Men, man vet ju inte förrän man provat...

Längtar till den dag då bilderna på nästa GTA-spel dyker upp. Det lär dröja, men vem kan låta bli att fantisera när man ser screen på alla PS3-spel (som för övrigt bara kommer att bli bättre och snyggare :rolleyes: ). Framtiden ser ljus ut...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Andreas min broder säger att Rockstar redan håller på med ett GTA spel. Arbets projectet heter bara GTA: Next och det ska komma till Ps3. Hmm. Så säger han iaf. Det stog på nån hemsida med info om Ps3. Själv hatar jag Ps. Eller jag hatar inte. Det är bara att jag älskar Xbox därför känns det som om jag hatar Ps. ^^ Jaja :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill bara påpeka med Killzone 2... Förvänta er bara inte alltför mycket av det,

eftersom, det lär krävas en dator att rendera det där, i filmer är det mycket lätt att redigera kameravinklar till första person, ragdollen de använder såg inte alltför trovärdig ut om jag skall vara ärlig, plus alla de där miljontals gubbarna, explosionerna, seriöst, det är ju bara för mycket, nu säger jag inte att det inte är möjligt, man kan ju titta på UE3, dock är den till en dator men det krävs nog en jävel till dator att kunna driva det så, hur som helst, jag ska inte säga för mycket eftersom jag inte vet, men ville bara påpeka att det verkade lite orealistiskt för en konsol. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor