Danne Skrivet 17 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 En kille på ett annat forum säger att dom är jätte sköna att hålla i men han sa att hans handkontrolls knappar sitter så dåligt så det bli obekvämt när man trycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Haha fan vad ful Lätt att man köper xbox 360, även om nog inte så många håller med mig om det på detta forumet där alla är ps nördar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Haha fan vad ful Lätt att man köper xbox 360, även om nog inte så många håller med mig om det på detta forumet där alla är ps nördar Ellerhmm, gör som en annan o köper alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 17 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Ellerhmm, gör som en annan o köper alla Det är bara dom rika som kan göra så... ------------------------------------------------------------------------- jag kommer lungt köpa PS3. Om man köper en x-box 360 BARA för att designen på PS3 är ful så ursäkta språket men då är man rent av dum i huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 *Bockar för 1 st. PS3...* Hoppas de inte stressar med att få den innan jul, som Xbox 360. Vill ju ha kvalitet. Men vem försöker jag lura? Tror Sony vet vad dom gör... Dock är jag lite skeptisk till handkontrollerna. Men, man vet ju inte förrän man provat... Längtar till den dag då bilderna på nästa GTA-spel dyker upp. Det lär dröja, men vem kan låta bli att fantisera när man ser screen på alla PS3-spel (som för övrigt bara kommer att bli bättre och snyggare ). Framtiden ser ljus ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Andreas min broder säger att Rockstar redan håller på med ett GTA spel. Arbets projectet heter bara GTA: Next och det ska komma till Ps3. Hmm. Så säger han iaf. Det stog på nån hemsida med info om Ps3. Själv hatar jag Ps. Eller jag hatar inte. Det är bara att jag älskar Xbox därför känns det som om jag hatar Ps. ^^ Jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) *Borta* Redigerad 17 maj, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Sån ska man ju ha typ. F*n va fräck design. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Vill bara påpeka med Killzone 2... Förvänta er bara inte alltför mycket av det, eftersom, det lär krävas en dator att rendera det där, i filmer är det mycket lätt att redigera kameravinklar till första person, ragdollen de använder såg inte alltför trovärdig ut om jag skall vara ärlig, plus alla de där miljontals gubbarna, explosionerna, seriöst, det är ju bara för mycket, nu säger jag inte att det inte är möjligt, man kan ju titta på UE3, dock är den till en dator men det krävs nog en jävel till dator att kunna driva det så, hur som helst, jag ska inte säga för mycket eftersom jag inte vet, men ville bara påpeka att det verkade lite orealistiskt för en konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Sån ska man ju ha typ. F*n va fräck design. Läcker, eller hur. Enkelt och snyggt. Kontrollen äger ju sönder 360-offret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 JAG VILL HA DEt SVARTA!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Den e ju sjukt clean! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Snygg Men va fan har dom gjort me dosorna *edit* eller undra om man kan ta dom gamla dosorna.. hoppas det.. eller jag får väll se om dom är sköna Redigerad 18 maj, 2005 av Gta-Playern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Kontrollen på PS3 ser ju hemsk ut.... fy 17 Redigerad 19 maj, 2005 av Tydligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts