Deltanator Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 http://www.gta3hq.com/vehicles01.htm Finns 5 sidor med bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 vet inte om jag vill installera bilar, sist jag gjorde det så vart det så buggigt, och 5 st ominstallationer, men det ju så J**** kul, så nu ska ajg prova nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 30 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Det är mycket enklare och snabbare med installern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Är det en själv installer??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 jepp det är det, installerade en cheva med nos, den gick som faan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skejtnisse Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 när jag laddade hem en bil från den där sidan så muppade sig spelet...det var inte roligt...men är det bara att trycka på "installer" och sedan lägger den till sig själv...eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 http://www.gta3hq.com/vehicles01.htm Finns 5 sidor med bilar skit bra hemsida du tipasde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 LOL! Klicka på "editor" på menyn och sedan "GTA3 Coordinator" under "Map\Coordinate Editing" Detta var det första verktyget för mapping i GTA3 bara så ni vet Från början fanns det inga program så då satt man helt enkelt och provade sig fram i notepad men när detta program släpptes så gick arbetet mycket snabbare då man kunde få fram de exakta koordinaterna genom att peka på en karta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Mycket bra sida ,tack för det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 14 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 NP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 (redigerad) ladda inte ner nån bil! jag ladda hem motorcykeln och så fort jag kommer in i diablos område i portland så hänger sig spelet, det finns heller ingen uninstall med, skit dårligt tycker jag, så nu blir det [ominstall] på GTA3 för mig Redigerad 15 januari, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 ladda inte ner nån bil! jag ladda hem motorcykeln och så fort jag kommer in i diablos område i portland så hänger sig spelet, det finns heller ingen uninstall med, skit dårligt tycker jag, så nu blir det [ominstall] på GTA3 för mig Jag laddade ner 6-7 bilar. Allt gick sketabra!! Du kanske har gjort nå dömt mä nön annan fíl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Jag laddade ner 6-7 bilar. Allt gick sketabra!! Du kanske har gjort nå dömt mä nön annan fíl? jag laddade ner motorcykeln ( sen snygga ) och så fort jag kom in i Diablos område i portland så hängde sig spelet, så nu har jag ominstallerat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 jag laddade ner motorcykeln ( sen snygga ) och så fort jag kom in i Diablos område i portland så hängde sig spelet, så nu har jag ominstallerat det Mmmm... du har sagt de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts