T-Ryder Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Köp halstabletter utan socker och käka upp hela paketet på ca en kvart. Efter det lär du ha problem med magen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Bara att gå till apoteket och köpa lite såna där piller (Magpumpningspiller) då börjar du spy upp allt som finns i din mage och kommer må ganska dåligt efter det. Mår illa bara jag tänker på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 LOL @ Sikorka! Det är nån vecka kvar i skolan och då ska man skolka?? Bit ihop istället och gå dom sista veckorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 LOL @ Sikorka! Det är nån vecka kvar i skolan och då ska man skolka?? Bit ihop istället och gå dom sista veckorna. 16 skoldagar kvar endast Undrar om hon som sa det ränkade in dagens praodag. Jaja. 16 eller 15 skoldagar kvar. x 500.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag käkade 2-3 paket extra drops en dag, sket som en dåre hela natten sen. det funkar ganska bra om du vill blil "dålig i magen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Ricinfrön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag åt fyra PirriPirri och den natten kräktes jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Eller så dricker du typ 20 glas mjölk. Hade mjölk tävling på min gamla skola och snacka om att man hade ont i magen efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grisen Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 1. drick riktigt mycket vatten (många, många liter) du spyr som en räv, jag lovar 2. drick raps/mat/majsolja. då mår du nog inget vidare 3. ställ ett paket mjölk utanför kylskåpet under natten. drick upp den ljumma sörjan på morgonen. jag får kväljningar så fot jag tänker på ljummen mjälk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 1. drick riktigt mycket vatten (många, många liter) du spyr som en räv, jag lovar Det där kan vara ganska farligt . det va en polare som gjorde det. kan säga att hans kropp inte mådde så bra efter det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Ät rå jäst, det är varken gott eller bra för magen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Jag kommer ihåg när jag käkade en och en halv påse Detorelle eller vad det nu heter innan en idrottslektion, jag var så jävla kass i magen den dan och så hade vi Areobics på idrotten. Redigerad 18 maj, 2005 av virre cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Eller så dricker du typ 20 glas mjölk. Hade mjölk tävling på min gamla skola och snacka om att man hade ont i magen efteråt. Det hade jag också förra året Mådde inte så bra efter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Jag käkade 2-3 paket extra drops en dag, sket som en dåre hela natten sen. det funkar ganska bra om du vill blil "dålig i magen" Haha, ja drops har jag också fått problem med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Vad goda råd ni ger! Mer, Meer!! Jag vill ha Mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Bakpulver och Socker eller Ät jäst (Rekommenderar ej det sist nämda) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Bakpulver och Socker eller Ät jäst (Rekommenderar ej det sist nämda) Määh! Då sprängs magen ju!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Köp 10 askar läkerol gör ja ibland för att kolla hur dålig i magen ja blir.. de e kul ibland.... o så e de gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Köp 10 askar läkerol gör ja ibland för att kolla hur dålig i magen ja blir.. de e kul ibland.... o så e de gott Och bra för tänderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Och bra för tänderna Kan ju borsta efteråt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts