Sikorka Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Jag är lite skolan trött nu och skulle vilja ta en liten "villopaus" från skolan ett tag... Utan att skolka på riktigt,Så jag undrar om det finns nå't "sjuk piller" eller likanande som får en att bli sjuk eller verka sjuk... Inget faligt tips tack! Eller några bra ljug historier.. Sorry!!! fel forum'!!! Mod? Funnylin!!! Flytta den här tack,den står fel!! :"> Redigerad 16 maj, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Nee Redigerad 16 maj, 2005 av Krillepille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 HALLÅ kanske fel det här skulle typ du ha under Allmänt och inte spel, för här snackar vi SPEL! Eyy mannen såg du inte min edit? Jag har bett om att nån med ska flytta den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag är lite skolan trött nu och skulle vilja ta en liten "villopaus" från skolan ett tag... Utan att skolka på riktigt,Så jag undrar om det finns nå't "sjuk piller" eller likanande som får en att bli sjuk eller verka sjuk... Inget faligt tips tack! Eller några bra ljug historier.. Sorry!!! fel forum'!!! Mod? Funnylin!!! Flytta den här tack,den står fel!! :"> Laxeringmedel funar väll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Han skrev Inget farligt tips tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Laxeringmedel funar väll Mmm jo... Var får man tag på laxeringsmedel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Va uppe länge.. Tills dina föräldrar somnar... Blanda ihop något som liknar kräk med matsaker från skafferiet mm.. Sedan när du vaknar nästa dag.. (vakna innan dina föräldrar) Så ska du säga att du kräkte o massa annat skiiit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Va uppe länge.. Tills dina föräldrar somnar... Blanda ihop något som liknar kräk med matsaker från skafferiet mm.. Sedan när du vaknar nästa dag.. (vakna innan dina föräldrar) Så ska du säga att du kräkte o massa annat skiiit Nej.. Jag vill må riktigt dåligt.. annars får jag skuldkänslor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Mmm jo... Var får man tag på laxeringsmedel då? Apoteket eller så äger du att du håller på att skita ut robin hood eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Enkelt, ta fram ett smörpaket, och en sked. Ät 10 stora skedar, du lär må dåligt resten av veckan. Annars är det ju bara att säga att du mår illa eller nåt, ingen annan kan ju veta hur du känner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Käka tandkräm = Ont i magen. Käka mycke mackor = Ondare i magen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Har hört att man får feber av att käka mkt tandkräm, så de kan funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Sjuk piller? *Flyttar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Efter egna erfaranheter: 500g Pepparkaksdeg. Vi hade lite tråkigt i skolan i julas så vi köpte 500g var och tävlade om vem som åt upp det snabbast... Stolt vinnare men jag spydde som en gris Det värsta var nog när jag kom hem och min köra mor bakade pepparkakor och frågade om jag ville ha. Bara lukten fick mig att skynda till toaletten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 .drick riktigt dåligt hembränt (rent).. mår du inte dåligt då så gör du det aldrig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 .drick riktigt dåligt hembränt (rent).. mår du inte dåligt då så gör du det aldrig.. Gutt om det är träsprit man dricker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Bara att gå till apoteket och köpa lite såna där piller (Magpumpningspiller) då börjar du spy upp allt som finns i din mage och kommer må ganska dåligt efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Gutt om det är träsprit man dricker... Ja sålänge man känner personen och vet att han inte blandat i träsprit så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag orkar inte vara i skolan heller så jag sa till morsan "jag känner mig ganska dålig. jag går och tar tempen". sen så går du till nått ställe som har nån läslampa (lampan måste va tänd nån timme tidigare) och stopaar tempen där så den höjs. sen om den stiger till 46c så stänger du av den och sen sätter på den. gör så tills du får önskad "feber". fast jag skulle rekomendera att ha 38c - 38,5c. du vill väl inte att dom ska serva dig med mat etc. när inte är sjuk på riktigt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag säger alltid att jag mår illa och känner mig trög, sen får jag stanna hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts