Jump to content

Sjuk piller?

Sikorka
 Share

Recommended Posts

Jag är lite skolan trött nu och skulle vilja ta en liten "villopaus" från skolan ett tag... Utan att skolka på riktigt,Så jag undrar om det finns nå't "sjuk piller" eller likanande som får en att bli sjuk eller verka sjuk... ;) Inget faligt tips tack!

Eller några bra ljug historier.. :)

Sorry!!! fel forum'!!! Mod? Funnylin!!! Flytta den här tack,den står fel!! :"> :rolleyes:

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Jag är lite skolan trött nu och skulle vilja ta en liten "villopaus" från skolan ett tag... Utan att skolka på riktigt,Så jag undrar om det finns nå't "sjuk piller" eller likanande som får en att bli sjuk eller verka sjuk... ;) Inget faligt tips tack!

Eller några bra ljug historier.. :)

Sorry!!! fel forum'!!! Mod? Funnylin!!! Flytta den här tack,den står fel!! :"> :rolleyes:

Laxeringmedel funar väll -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va uppe länge.. Tills dina föräldrar somnar...

Blanda ihop något som liknar kräk med matsaker från skafferiet mm..

Sedan när du vaknar nästa dag.. (vakna innan dina föräldrar)

Så ska du säga att du kräkte o massa annat skiiit ;)

Nej.. Jag vill må riktigt dåligt.. annars får jag skuldkänslor... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter egna erfaranheter: 500g Pepparkaksdeg.

Vi hade lite tråkigt i skolan i julas så vi köpte 500g var och tävlade om vem som åt upp det snabbast... Stolt vinnare men jag spydde som en gris :rolleyes:

Det värsta var nog när jag kom hem och min köra mor bakade pepparkakor och frågade om jag ville ha. Bara lukten fick mig att skynda till toaletten ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag orkar inte vara i skolan heller så jag sa till morsan "jag känner mig ganska dålig. jag går och tar tempen". sen så går du till nått ställe som har nån läslampa (lampan måste va tänd nån timme tidigare) och stopaar tempen där så den höjs. sen om den stiger till 46c så stänger du av den och sen sätter på den. gör så tills du får önskad "feber". fast jag skulle rekomendera att ha 38c - 38,5c. du vill väl inte att dom ska serva dig med mat etc. när inte är sjuk på riktigt?? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor