Xeo001 Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Turn the page är jävligt skön med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Michael Jackson - Beat It, indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Hallowed Be Thy Name - Cradle Of Filth musiken e för jävla skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Hallowed Be Thy Name - Cradle Of Filth musiken e för jävla skön Det är så sköna beats i CoF Är du ett fan? Bästa låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Lilleman - Pappa kom hem, Beatbox version. Har jäkligt härligt beat med en kille som gör ljudet naturligt med munnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Freeway - Flipside Obie Trice Feat. Nate Dogg - The Set up DMX - Up in here(Party Up) DMX - We 'bout to blow Mos Def & Massive Attack - I Against I De här låtarna har dunka runka beat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Kill Bill-låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Det är så sköna beats i CoF Är du ett fan? Bästa låten? Självklart.. ett av mina favvoband... favvolåten.. haha.. för svårt... men hallowed be thy name e skön.. har inte bara en "favvolåt" så många som e bra så de blir svårt o välja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Är det den jag är med i? Nej. Det är han och hans föredetta polare emil. Har inte hört eran låt. adda msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Dre. Dre - Fuck With Dre Day Dre. Dre - Deez Nutz Dre. Dre - Nuthin' But A G' Thang The Chronic - Förmodligen det bäst procucerade albumet någonsin. Varje gång jag hör nån av låtarna så upptäcker jag någon ny liten detalj i beatet... Sjukt bra producerade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 The Smiths - Oscillate Wildly... ...äh, så oerhört svårt att säga. Spankdogg - Har du rätt i, Dre under början av nittiotalet var svinbra producent.. The Knife - Pass This On! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Jedi Mind Tricks - Blood in Blood out måste ha det skönaste beatet iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Nej. Det är han och hans föredetta polare emil. Har inte hört eran låt. adda msn? Tror mr.magic var med i en version sen gjorde HOWHHOW och emil en ny version för dom tyckte att Mr.magic sög ? Om jag inte har helt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Det var dom som sög! Ni ska få se snart när jag dissar sönder dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Någon skrev CK-På rosa moln, orkar inte quota. Iallafall så är det beatet snott fron en holabandoola band låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts