Patrik Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Under en tid har min dator varit cp, den har startats om vid olika tillfällen, oberoende på vad jag har hållt på med. Har tänkt formatera om, men kan man göra nåt annat innan som kanske gör att det börjar funka igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Är den överhettad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Överhettad antagligen. Datorn är oftast inställd på att stänga av sig själv/starta om sig själv vid en viss temperatur. Redigerad 16 maj, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Okej! Hur kan man fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Varför skulle den bli överhettad om han inte klockat den eller sodomerat fläkten? Du kanske har typ blaster eller nåt sånt kewl. Startar den om direkt eller kommer det upp nån medelande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Varför skulle den bli överhettad om han inte klockat den eller sodomerat fläkten? Du kanske har typ blaster eller nåt sånt kewl. Startar den om direkt eller kommer det upp nån medelande? Hans fläkt kanske har pajat, vad vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag och farsan kanske har fixat det, det var inte överhettning. En fil som hette systinel.sys (Eller nåt liknande) fanns hos både 3DsMax och i Windowsmappen. Vi kollade i datorn där på en lista där saker som datorn gör och vad som händer skrivs in, där fanns bland annat felen, dom felen som gör att den startas om. Den sa att eftersom det fanns två filer kunde det orsaka problem, så nu har vi bytt namn på ena, och jag tror det funkar! Återkommer om det inte var det som var felet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Varför skulle den bli överhettad om han inte klockat den eller sodomerat fläkten? Du kanske har typ blaster eller nåt sånt kewl. Startar den om direkt eller kommer det upp nån medelande? Damm i fläkten.. Kolla att du har senaste drivutinerna först.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts